گوگل داده های ساختاریافته را برای موجودی نمایندگی خودرو معرفی می کند

گوگل روش بهبود یافته ای را برای نمایندگی های خودرو راه اندازی کرده است تا موجودی وسایل نقلیه خود را برای فروش در جستجوی گوگل و دیگر پلتفرم های گوگل نمایش دهند.

نشان‌گذاری داده‌های ساختاریافته جدید، ارائه داده‌های موجودی خودرو به Google را ساده‌تر می‌کند و آن را برای نمایندگی‌ها در همه اندازه‌ها در دسترس‌تر می‌سازد.

داده‌های ساختاری فهرست خودرو به نمایندگی‌های خودرو امکان می‌دهد موجودی فروش خود را در جستجوی Google، نقشه‌ها و نمایه‌های کسب‌وکار نمایش دهند.

داده‌های ساختاریافته تجربه جستجوی جدیدی را امکان‌پذیر می‌سازد که در آن خریداران بالقوه می‌توانند وسایل نقلیه موجود در Google را فیلتر کنند و درباره آنها اطلاعات کسب کنند، از جمله جزئیات کلیدی مانند قیمت، ویژگی‌ها و در دسترس بودن.

این ویژگی اکنون به زبان انگلیسی در ایالات متحده در موبایل و دسکتاپ ارائه می شود.

ساده‌سازی فهرست‌های نمایندگی با نشانه‌گذاری داده‌های ساختاریافته

گوگل روش جدیدی را برای نمایندگی های خودرو معرفی کرده است تا فهرست موجودی خود را نمایش دهند. این شامل اضافه کردن نشانه گذاری به کد HTML وب سایت های نمایندگی برای ارائه جزئیات در مورد وسایل نقلیه موجود است.

روش نشانه گذاری جدید ساده تر از رویکرد قبلی گوگل است و نمایندگی ها را ملزم می کند فایل های فید داده را آپلود کنند.

با داده های ساختاریافته، نمایندگی ها می توانند توضیحات خودرو، قیمت، در دسترس بودن و سایر جزئیات را در صفحات لیست خودروهای موجود خود ادغام کنند.

این گزینه جدید ممکن است برای فروشندگانی که فایل های فید را بسیار پیچیده می دانند یا هنوز برای ارائه داده های موجودی به Google ثبت نام نکرده اند، بهتر کار کند. با این حال، فایل های فید هنوز یک گزینه هستند.

دو روش برای ارائه داده های موجودی به گوگل

علاوه بر استفاده از نشانه‌گذاری داده‌های ساخت‌یافته، نمایندگی‌های خودرو می‌توانند اطلاعات موجودی خود را از طریق فید داده‌های آپلود شده در پورتال شریک فهرست خودروهای Google در اختیار Google قرار دهند. هر دو رویکرد دارای مزایایی هستند و برای اهداف مختلف مناسب هستند.

در حالی که پیاده‌سازی و مدیریت نشانه‌گذاری داده‌های ساختاریافته نسبتاً ساده است، تشخیص تغییرات ممکن است بیشتر طول بکشد. آپلود فایل فید ممکن است به تلاش بیشتری برای توسعه سیستم نیاز داشته باشد، اما مطمئن شوید که Google تمام داده‌های موجودی را می‌بیند. اگر نمایندگی‌ها از هر دو روش استفاده می‌کنند، ضروری است که داده‌های موجود در فیدها و نشانه‌گذاری مطابقت داشته باشند تا از ناهماهنگی جلوگیری شود.

نظارت و اصلاح داده های ساختاریافته با کنسول جستجو

Google در حال بهبود «کنسول جستجو» است تا وب‌سایت‌ها را برای نظارت و رفع مشکلات مربوط به نشانه‌گذاری داده‌های ساخت‌یافته برای فهرست‌های خودرو آسان‌تر کند. به‌روزرسانی‌ها شامل یک گزارش جدید Rich Results است که موارد معتبر و نامعتبر را در صفحاتی که دارای نشانه‌گذاری فهرست خودرو هستند نشان می‌دهد.

این به نمایندگی‌ها اجازه می‌دهد تا مشکلات مربوط به پیاده‌سازی نشانه‌گذاری خود را به طور مؤثرتری پیگیری کنند.

آزمایش داده های ساخت یافته با آزمون نتایج غنی

Rich Results Test یکی دیگر از ابزارهای ارائه شده توسط Google است که به نمایندگی‌ها اجازه می‌دهد تا به سرعت نشانه‌گذاری داده‌های ساختاریافته خود را با وارد کردن یک URL یا قطعه کد تأیید کنند.

بدون انتظار برای به‌روزرسانی گزارش‌های نتیجه Rich، بازخورد فوری درباره اعتبار نشانه‌گذاری ارائه می‌کند.

به طور خلاصه

علاوه بر معرفی راه‌های جدید برای نمایندگی‌های خودرو برای نمایش موجودی خودرو از طریق نشانه‌گذاری داده‌های ساختاریافته، Google جستجو، فیلتر کردن و یادگیری مدل‌های موجود را آسان‌تر می‌کند.

نمایندگی‌ها باید نشانه‌گذاری داده‌های ساختاریافته را در صفحات فهرست موجود خود پیاده‌سازی کنند یا فیدهای داده را از طریق پورتال Google تنظیم کنند.


تصویر ویژه: لومن-دیجیتال/Shutterstock

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور