چگونه نمی توان سیستم های پرداخت وب را ایمن کرد

تصویر
عکس پروفایل Omer Hacker Noon

از آنجا که داستان در اینجا گذاشته شده است واقعی، از استفاده از نامها یا مکانهای خاص خودداری خواهم کرد. این ممکن است من را در موقعیت ناخوشایندی قرار دهد. اگر چیزی مشابه را پشت سر گذاشته باشید ، ممکن است آشنا به نظر برسد.

با گفتن این موارد ، جزئیات شناسایی ارتباط چندانی با خود داستان ندارد. این یک هک جدید یا پیچیده نیست. این بهترین حالت تنبلی توسعه دهندگان است. با فرض اینکه کاربران همه گوسفندهای غیرتکنیکی باشند. در بیشتر موارد ، آنها درست می گویند ، اما یک کاربر شیطان حریص می تواند تصویر را تغییر دهد.

سلب مسئولیت:

  • من در واقع از آنچه به دست آوردم استفاده نکردم و اشکال را گزارش کردم.
  • من پیشنهاد نمی کنم خدمات رایگان را از طریق بهره برداری از سیستم های شنیع بدست آورید. این به منظور کمک به امنیت افراد در معرض خطر است.
  • من امیدوارم که توسعه دهندگان نسبت به سیستم ها ، به ویژه سیستم های مربوط به اطلاعات شخصی و پزشکی به معنای واقعی کلمه هر کسی که از مرز کشورشان عبور می کند ، هوشیاری بیشتری داشته باشند.
  • با این حال ، فکر می کنم آزمایش این نوع اشکالات در خانه باشد کمک به سود بیشتر اینترنت است.

روزی روزگاری

من زیاد مسافرت بوده ام. برای انجام واکسن ، معاینات پزشکی و سایر تعهدات شخصی ، بیشتر از زمان “طبیعی” نسبت به زمان “طبیعی” است. مسافرت در اینجا باعث دردسر سنگین پرداخت هزینه می شود ، جایی که باید قبل از سوار شدن و بلافاصله پس از فرود هزینه تست را بپردازید. اوه ، و همه چیز دوباره هنگامی که …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور