چگونه می توان اولین وب سایت خود را برای مشتری ایجاد کرد – گردش کار و ابزارها

عکس پروفایل ظهر دیلن آلبرتازی هکر

@dylanalbertazziدیلن آلبرتزی

من دیلن هستم ، یک مهندس ابر من از سابقه خود در فناوری برای به اشتراک گذاشتن فناوری که باعث رشد مشاغل می شود استفاده می کنم.

بنابراین شما می خواهید با ساختن وب سایت درآمد کسب کنید؟ پنج سال پیش ، من در جای شما بودم و به دنبال مقاله ای مانند این مقاله می گشتم.

https://www.youtube.com/watch؟v=CwKzveMzhoQ

این که آیا شما این را می دانید یا در شرف کشف این موضوع هستید ، ساخت یک وب سایت برای مشتری دارای موارد قابل توجهی است.

شما باید طراحی ، میزبانی ، ساختمان ، ارتباط با مشتری ، یادگیری نحوه ساخت قرارداد خود و موارد دیگر را انجام دهید. در اولین پروژه خود ، تقریباً تضمین می کنید چیزی را از دست می دهید ، و این اشکالی ندارد. با هر سایتی که می سازید بهتر خواهید شد.

اگر کسی قبل از اولین پروژه من را بنشاند و گردش کار و ابزاری را که به من نشان می داد ، وقت زیادی را پس انداز می کردم.

و این همان کاری است که امروز انجام خواهیم داد ، روند کار پایان به پایان نحوه ایجاد وب سایت برای مشتری را به شما نشان می دهیم.

سلام ، من دیلن هستم ، یک مهندس ابر که در اورگان زندگی می کنم. من اولین وب سایت خود را به عنوان یک ارشد در دبیرستان برای مشتری ایجاد کردم.

پنج سال قبل بود. من می خواهم فکر کنم جریان کار من اکنون شماره گیری شده است. اما همیشه اینطور نبود. این یک آزمایش و خطا طول کشید. امیدوارم با نشان دادن روند پایان به پایان نحوه ایجاد وب سایت برای مشتریان ، می توانید ساعتها را در خود ذخیره کنید …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور