چگونه می توان اهداف سطح خدمات را به عنوان کد افزایش SRE تعریف کرد

قابل اعتماد عکس پروفایل هکر نون

@راسمیلبطرزی قابل اعتماد

ما اولین پلت فرم اتوماسیون قابلیت اطمینان در جهان را برای توسعه دهندگان ارائه می دهیم

اهداف سطح خدمات (SLO) ابزارهای تصمیم گیری قدرتمندی فراتر از سطح زغال سنگ تیمی هستند در حالی که در آنجا ارزش ارائه می دهند. SLO ها به عنوان Code in Reliably – بستر اتوماسیون قابلیت اطمینان برای توسعه دهندگان. ارائه مصنوعات قابل اجرا و قابل اجرا که به شما کمک می کند مکالمه های قابلیت اطمینان اساسی را در هر مرحله از تکامل سیستم ضبط ، قاب کنید ، همکاری کنید.

من اعتراف دارم من اهداف سطح خدمات (SLO) را دوست دارم. از نظر من ، SLO ها یکی از آنها افزایش یافته اند مهمترین بخشهای پذیرش مهندسی قابلیت اطمینان سایت (SRE). بارها و بارها ، من ارزش زیادی در داشتن SLO ها دیده ام حتی اگر باشید نه برنامه ریزی برای استفاده از تمام جنبه های SRE.

SLO ها به ما می گویند که ما به چه چیزی اهمیت می دهیم و به نظر کاربران کاربران یک سیستم چیست. به همین دلیل ، SLO ها می توانند فراتر از سطح زغال سنگ تیمی ، ابزار تصمیم گیری باورنکردنی باشند (در حالی که در ذغال سنگ نیز ارزش ایجاد می کنند!). در حالی که شاخص های سطح خدمات (SLI) به شما می گویند چه چیزی را می توان اندازه گرفت. SLO ها به شما می گویند آنچه مهم است (در درجه اول – آنچه برای کاربران سیستم مهم است).

به همین دلیل است که SLO اولین مفهومی است که به عنوان بخشی از Reliably ، مجموعه ابزار جدید قابلیت اطمینان برای توسعه دهندگان ، در کد تعریف شده است. در این مقاله ، من …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور