چگونه مراقبت از مشتری را بهبود ببخشیم

تصویر
  عکس پروفایل ظهر هکر

@پوشاندن بیش از حد

Overgear یک پلت فرم بازی در سراسر جهان است

مراقبت از مشتری در حال حاضر یکی از موضوعات پرطرفدار و مورد بحث در صنعت IT است. این بسیار گسترده است ، ممکن است تصور شود که ارائه خدمات به مشتری در سطح استثنایی به طور پیش فرض برای هر شرکت فناوری اطلاعات امری عادی است.

با این حال ، تصویر آنطور که به نظر می رسد روشن نیست. خدمات ساختن با مراقبت واقعی از مشتری فرایندی طولانی است که نیاز به پیشرفت مداوم و توانایی شنیدن مشتری دارد.

امروز ما می خواهیم نحوه عملکرد Overgear ، یک پلت فرم جهانی بازی را با هدف انجام بهترین عملکرد در مورد مراقبت از مشتری بررسی کنیم. و اعداد به خودی خود صحبت می کنند: متوسط ​​رضایت مشتری Overgear ماهانه 90 تا 95٪ است.

اولین چیزی که باید به ذهن شما خطور کند وقتی به مشکلات مشتری فکر می کنید پشتیبانی فنی است ، گروهی از افراد که با مشکلاتی که مشتریان ارائه می دهند سر و کار دارند.

با این اوصاف، این هرگز فقط درمورد حل مسائل موجود نیست، در عوض ، این در مورد فعال بودن با مشکلات احتمالی است که ممکن است (اما لزوماً لازم نیست) بوجود آید. و این رمز موفقیت است. نه تنها مهم است که در واقع از مخاطبان خود پشتیبانی کنید ، بلکه در ارتباط بودن و همچنین شنیدن حرفهای مشتریان خود مهم است.

نحوه مراقبت از مشتری در Overgear چگونه کار می کند

دو تیم اصلی وجود دارد که کار می کنند …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور