چرا SigFox گزینه خوبی برای روشنایی خیابان متصل نیست

عکس پروفایل ماریسا مارتینز هکر ظهر

@ماریسامارتینزماریسا مارتینز

مدیر معماری در Signify ❤️ Smart Cities ، نور متصل ، اینترنت اشیا ، موسیقی ، علمی تخیلی ، عکاسی ، موسیقی و سفر.

اتصال همان چیزی است که روشنایی خیابان متصل را هوشمند می کند. چراغ های خیابانی متصل می توانند داده ها را از سیستم مدیریت مرکزی (CMS) دریافت کنند و آن را به طور معمول در فضای ابری ارسال کنند. با این کار می توان از راه دور چراغ های خیابان و / یا کابینت ها را کنترل و کنترل کرد. یک اپراتور روشنایی خیابانی می تواند در صورت لزوم برنامه هایی برای کاهش میزان نور ایجاد کند یا در صورت لزوم موارد اضافی ایجاد کند و داده های عملیاتی مانند اطلاعات دارایی را برای نگهداری ، مصرف انرژی و ساعات سوختن لامپ پیگیری کند.

یک CMS روشنایی خیابانی مبتنی بر وب (وقتی در فضای ابری مستقر می شود) محاسبات ، ذخیره سازی ، امنیت ، اتصال و رابط کاربری گرافیکی را فراهم می کند. بنابراین ، اپراتور روشنایی از هرگونه پیچیدگی عملیاتی IT و هزینه های نگهداری این تجهیزات IT خلاص می شود.

در این زمینه ، کلمه “اتصال” یک جنبه مهم می شود. اگرچه بسیاری از سیستم های روشنایی خیابان متصل در بازار به طور مشابه کار می کنند ، مدل های اتصال متفاوتی برای تبادل داده ها بین چراغ های خیابان و CMS وجود دارد.

یک شبکه کم مصرف با قدرت کم (LPWAN) یک شبکه بی سیم از راه دور مخابراتی است که برای ارتباطات دوربرد با نرخ بیت پایین در بین …