چرا مارک های مبتنی بر Linux بسیار مطلوب هستند

imdp عکس پروفایل Hacker Noon

من با دوست یابی خودم شروع می کنم … سال 2000 بود. من در دانشگاه بودم و دستگاه پخش MP3 و نام تجاری جدید Mini Disk MP3 تازه بیرون آمده بود. صدای برتر از CD و قابلیت نگه داشتن صدها آهنگ روی 1 دیسک کوچک. من چون بچه دانشگاهی بودم ، 6 ماه طول کشید تا خرید کنم. درست زمانی که عادت کردم با دستگاه پخش MD خود قدم زدن شیرین در دهکده شرقی را تجربه کنم ، از طریق تبلیغات تجاری از یک شرکت که اخیراً با یک رنگارنگ تیره و تار توجه ما را دوباره جلب کرده بود ، یک تب و تاب خنک به مجاری تنفسی آنالوگ رسید. رایانه رومیزی قطعه ای به نام iMac.

البته ، من در مورد اپل صحبت می کنم. محصول موسیقی iPod بود. من شکست خوردم و نزدیک بود بازیکن MD ام را در همانجا دور بریزم. خط “جالب” به طور چشمگیری به آینده منتقل شده است.

این به وضوح زمانی بود که انقلاب اپل آغاز شد. استیو جابز دوباره در راس امور بود و آماده بود تا جهانی از خلاقیت را برای مخاطبان بی خبر از بین ببرد. در حدود سال 2000 یا بیشتر ، همه فن آوری مکیده است. اینترنت مکید. دسترسی به اینترنت پهنای باند T1 کم یا زیاد نبود. حباب اینترنتی Pets.com در سال 2000 شوخی بود.

در سال 2003 همه چیز تغییر کرده است. اینترنت سریع شد ، بازار سهام پایین آمد و رایانه ها سکسی ، قابل اعتماد و قوی می شوند (خوب ، به هر حال کامپیوترهای اپل).

اپل …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور