چرا باید از اقتصاد توجه خارج شویم

عکس پروفایل نویسنده

@اخلاقEthan A

بیش از حد تحصیل کرده و بیش از حد قدردانی شده است. از تنیس لذت می برد.

به من بگو که به چه چیزی توجه می کنی و من به تو خواهم گفت که کیستی؟

– خوزه اورتگا و گاست ، انسان و بحران (1962)

توجه شما چه ارزشی دارد؟ چه ارزشی دارد؟

من می پرسم زیرا به نظر می رسد ماهیت توجه در عصر شبکه متناقض است.

از یک طرف ، بیشتر از هر زمان دیگری ارزشمند است. توجه انسان شده است
یکی از پرمصرف ترین کالاهای جهان و شرکتهایی که
هماهنگی عرضه و تقاضای آن بیشترین تأثیر را در جهان دارند.

از طرف دیگر ، جمعیت متصل به اینترنت بیش از هر زمان دیگری صرفه جویی می کند و در عوض توجه کمی را به خود جلب می کند.

در این مقاله ، من بحث خواهم کرد که توجه شما بسیار زیاد است ، تقریباً مطمئناً بیشتر از آنچه در حال حاضر حساب می کنید. با کمک مفاهیمی متشکل از مفاهیم متنوع ، از جمله تعریف دوگانه ای از ارزش که توسط اقتصاددانان قرن هجدهم ابداع شده است ، سعی خواهم کرد نشان دهم که چگونه انگیزه اقتصادی قدرتمند برای برداشت توجه ما لزوماً انگیزه ای برای برداشت کنندگان به منظور کاهش سودمندی همزمان ایجاد می کند به ما ، مردم.

اگر همه چیز واقعاً خوب پیش برود ، تناقض مطرح شده در بالا برطرف می شود و همه واقعاً از زمان سپری شده در اینجا احساس خوبی خواهند داشت: D

تمام آنچه از شما می خواهم بپردازید توجه است ، شاید حدس زده اید.

چه ارزشی دارد؟

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور