چرا بازاریابی دیجیتال محلی مهم است و چگونه می توان شروع کرد

عکس پروفایل kunal rajput Hacker Noon

@kunalrajputکونال راجپوت

من یک وبلاگ نویس حرفه ای هستم که برای وب سایت های مختلف می نویسم.

امروز ، هر کسب و کار باید آنلاین باشد. حتی مشاغل کوچک و محلی به حضور آنلاین نیاز دارند در غیر اینصورت تعداد زیادی از مشتریان بالقوه که احتمالاً به دنبال یک پیشنهاد تجاری هستند از دست خواهند رفت.

بازاریابی دیجیتال محلی می تواند مشتری مشتری را افزایش دهد ، درآمد بالاتری ایجاد کند و به رشد تجارت کمک کند. شما می خواهید تجارت شما موفقیت آمیز باشد ، بنابراین کمی وقت بگذارید تا درباره بازاریابی دیجیتال محلی بیشتر بیاموزید و آنچه می تواند برای تجارت شما انجام دهد.

سناریوی محلی – موضوعات محلی

هر ماه ، میلیاردها جستجو محلی انجام می شود. جستجوی Google با “Nearby” در آنها 34 برابر در مقایسه با چهار سال پیش افزایش یافته است. در حالی که هنوز معاملات زیادی در فروشگاه های محلی در جریان است ، حضور آنلاین برای کمک به مشتریان بیشتر در یافتن کار و تصمیم گیری در مقابل فروشگاه ضروری است.

در حال حاضر ، حدود 85٪ از کل معاملات هنوز در مغازه های محلی انجام می شود. با این حال ، مردم در اینترنت تحقیق می کنند و فروشگاه های محلی را پیدا می کنند.

در میان کسانی که به صورت محلی با تلفن های هوشمند خود جستجو می کنند ، اکثریت حدود 24 ساعت یا کمتر به کار مربوطه می رسند و بیش از 25٪ از این جستجوها منجر به خرید می شود.

رفتار مصرف کنندگان امروز

مصرف کنندگان امروز بسیار بالا هستند …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور