نحوه ساختن تایمر آنلاین از طریق رابط کاربری گرافیکی Velo یا رابط ویرایشگر JavaScript

عکس پروفایل نویسنده

@وب آماتوروب آماتور

فقط سعی در یادگیری وب توسعه و به اشتراک گذاشتن افکار خود دارم

ساخت یک برنامه تایمر آنلاین ساده در Wix آسان است. ساخت آن از طریق رابط کاربری گرافیکی کاملاً ساده است. اگر دانش JavaScript دارید و می خواهید خودتان آن را با کد سفارشی بسازید ، می توانید از ویرایشگر برنامه نویسی داخلی Velo استفاده کنید.

ساخت یک تایمر آنلاین با استفاده از رابط کاربری گرافیکی

ویرایشگر Wix عالی است و تقریباً همه می توانند از آن استفاده کنند. می خواهید به منوی افزودن بروید و جستجوی “برنامه” را برای تایمر اضافه کنید. همانطور که در زیر مشاهده می شود.

برای این کار “تایمر شمارش معکوس” را انتخاب کنید. می توان آن را سفارشی کرد. این کار را می توان در فروشگاه App Wix نیز انجام داد. پس از انتخاب آن ، اکنون در یک تایمر تخمریزی می شود. این یک زمان تصادفی است ، بعد از آن می توانید همه موارد را اصلاح ، شخصی سازی و اصلاح کنید.

در مرحله اول ، برای حل همه چیز در اینجا ، می خواهید به تنظیمات بروید ، سپس طراحی کنید. از اینجا می توانید تایمر را به دلخواه دقیق خود تغییر دهید! اگر این علاقه دقیق به زیر تنظیمات پیش فرض برسد یعنی.

ساختن یک تایمر آنلاین با کد JavaScript شخصی خود

البته ، ما در اینجا در حال ساخت تایمرهای معکوس هستیم. این کار چندین بار انجام شده است ، بنابراین شما می توانید از کد شخص دیگری (به شما ارائه می دهد اجازه می دهد) برای تایمر خود استفاده کنید.

من شخصاً ترجیح دادم با استفاده از کد قبلاً نوشته شده ، مجدداً با اجازه از آموزش یک مثال بزنم!

این کد از سایتی به نام w3schools است. خوب…

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور