نحوه استفاده از Platypush برای تنظیم خطوط لوله CI / CD Git خود میزبان

عکس پروفایل نویسنده

اتوماسیون Git ، یا به صورت خطوط لوله Gitlab یا اقدامات Github ، شگفت آور است. این امکان را برای شما فراهم می کند تا بسیاری از کارهای مربوط به نگهداری نرم افزار (آزمایش ، نظارت ، آینه سازی مخازن ، تولید اسناد ، ساخت و توزیع بسته ها و غیره) را به طور خودکار انجام دهید که تا چند سال پیش برای توسعه زمان زیادی لازم بود. این اشکال اتوماسیون موجب دموکراتیک سازی CI / CD شده است و به مزایای جهان منبع باز منجر می شود که تا همین اواخر یا بیشتر متعلق به دنیای سازمانی بود (مانند TeamCity) یا از نظر پیکربندی منحنی شیب داری داشت (مانند جنکینز).

من مدت طولانی است که از اقدامات Github در پایگاه کد Platypush با یکپارچه سازی Travis-CI برای اجرای آنلاین آزمون های ادغام و ادغام ReadTheDocs برای تولید مستندات آنلاین استفاده می کنم.

شما و کد کدوم؟

با این حال ، چند مورد اخیراً تغییر کرده است و من احساس نمی کنم که باید برای ابزارهای خط لوله CI / CD خود به ابزارهای ذکر شده در بالا اعتماد کنم.

از آنجا که مایکروسافت آن را خریداری کرده است ، Github در اختلافات DMCA اغلب سمت اشتباه گرفته است. در همین حال مدیر عامل Github سعی کرده است خود را بازخرید کند ، اما خسارت بسیاری از توسعه دهندگان ، از جمله من ، آسیب دید ، علیرغم وجود شاخه زیتون دوستانه به جامعه تحویل IRC.

بیشتر از همه ، این تغییر نمی کند …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور