مقدمه ای بر روی بستر های نرم افزاری Edge Computing

appfleet عکس پروفایل هکر نون

اول از همه appfleet چیست؟ appfleet یک پلت فرم محاسباتی است که به مردم امکان می دهد برنامه های وب خود را در سطح جهانی مستقر کنند. به جای اینکه کد خود را در یک مکان متمرکز اجرا کنید ، اکنون می توانید آن را همزمان و در همه جا اجرا کنید.

به عبارت ساده تر ، appfleet یک CDN نسل بعدی است ، به جای اینکه فقط به محتوای استاتیک نزدیک به کاربران خود محدود شود ، اکنون می توانید برای کل پایگاه کد خود همین کار را انجام دهید. کل کار را همان جایی که قبلاً حافظه پنهان بود ، اجرا کنید.

این منجر به بهبود عملکرد شدید ، تأخیر کمتر ، زمان بهتر و مقدار بسیار زیادی موارد جدید و امکانات جدید می شود.

تا حدی دلیل آن این است که ما کاربران خود را محدود به خدمات HTTP نمی کنیم. شما در اجرای هر نوع سرویس بر روی هر پروتکلی که بخواهید ، در هر پورت آزاد هستید.

آیا می خواهید سرورهای نام جهانی خود را بسازید؟ یک کانتینر نصب کنید که یک سرور DNS را روی پورت UDP 53 اجرا می کند. این فقط چند کلیک طول می کشد. یک پایگاه داده توزیع شده جهانی؟ چیز مطمئنی یا چیزی ساده مانند بهینه سازی تصویر در لبه؟ مشکلی نیست

در مورد یک ظرف هیولا چگونه یک وب سرویس ، redis ، ssh ، DNS ، MySQL و یک سرویس سرپرست را روی پورت های مختلف ، همزمان ، اجرا می کند؟ ما کی هستیم که جلوی شما را بگیریم؟ برو جلو

ما بتا بسته خود را چندی پیش راه اندازی کردیم. و از آن زمان ما با بسیاری از افراد کار کردیم …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور