مشاوره 7 مدیر نرم افزار برای استراتژی های قدرتمند بازاریابی

عکس پروفایل نویسنده

@شهمیرخانشهمیر خان

تحلیلگر داده و تحقیقات – استراتژیست محتوای B2BInvoZone

بسیاری از استارت آپ ها در طولانی مدت موفق به هدف قرار دادن مخاطبان و مشتریان مناسب نمی شوند. من نمی گویم که شما در همان منطقه قرار می گیرید اما مهم این است که حداقل بدانید که در چه کاری قرار دارید و چگونه می توانید از شکست جلوگیری کنید. فرض کنیم شما یک شرکت توسعه دهنده نرم افزار راه اندازی دارید و می خواهید آن را به سطوح جدیدی برسانید. هر کارآفرینی همان آرزوها را دارد.

اما آمار داستان دیگری را روایت می کند. طبق گزارش Investopedia ، در سال 2019 ، میزان شکست استارت آپ ها در حدود 90٪ بود.

چرا این اتفاق می افتد؟

ظاهراً ، این یک مدل کسب و کار بسیار ساده است: شما تیمی از توسعه دهندگان نرم افزار با مهارت دارید و خدمات خود را به مشاغل کشورهای پیشرفته مانند ایالات متحده آمریکا ، کانادا ، اروپا و غیره سپرده اید. ROI بالایی دریافت می کنید. مطمئناً هزینه ها و مالیات های اضافی وجود دارد اما با این وجود ، یک ROI زیبا دریافت می کنید!

پس چرا دستیابی به موفقیت در این بازار بسیار دشوار است؟ پاسخ این است: “رقابت قدرتمند”. اگر “بهترین شرکت های توسعه نرم افزار” را در کلاچ جستجو می کنید ، این نتایج ظاهر می شود:

17،870 شرکت ثبت شده فقط در یک سیستم عامل (!) تصور کنید اگر تعداد شرکت های ثبت شده / نمایه شده در Google را تحلیل کنید.

اما قلب خود را از دست ندهید ، در انتهای تونل نوری وجود دارد. همه آنچه لازم است …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور