مدیریت تنظیمات چند محیطی برای کاربردهای واکنشی با Tanzu

عکس پروفایل نویسنده

@کامپوزررودولفو کامپوس

مرد خانواده و گیک فناوری – علاقه مند به مهندسی نرم افزار و داده و کارآفرینی

بسیاری از برنامه های SPA React با استفاده از بسته NPM Create React App (CRA) ایجاد می شوند. این برنامه ها بدون پیکربندی ساخت ایجاد می کنند و این برای بسیاری از موارد استفاده کافی است. با یک جستجوی ساده در گوگل می توانید ایده خوبی در مورد جوانب مثبت و منفی این روش داشته باشید. چند مقاله جالب: یک ، دو و سه.

یکی از مزایای اصلی CRA این است که به شما امکان می دهد تا برنامه ها را به صورت فایلهای ثابت / کوچک شده بسازید. هنگامی که مجموعه ای از فایلهای ثابت را در اختیار دارید ، می توانید از هر سرور HTTP برای سرویس دهی به برنامه استفاده کنید ، از جمله apache ، nginx ، S3.

آنچه در بالا در بالا توضیح دادم عالی به نظر می رسد. با این حال ، از آنجا که همه چیز ساکن است ، افزودن پویایی به برنامه می تواند یک چالش باشد. این مدل فرض می کند که هر پویایی از خارج ، معمولاً یک API ناشی می شود. که در بیشتر موارد به خوبی کار می کند ، اما به نظر می رسد برای پرونده های پیکربندی یک اضافه استفاده است.

یک چالش معمول برای مواجهه با آن است که شما نیاز به تعیین URI (های) پایه باطن (های) مختلف دارید ، بسته به محیط. مثلا: بازگشت 1_BASE_URL می تواند https: // mybackend-dev / api / v1 یا https: // mybackend / api / v1 باشد

شما می توانید با استفاده از متغیرهای Custom Environment متغیرهایی را که در بالا ذکر شد برطرف کنید و برنامه را با استفاده از Static Buildpack در Tanzu Application Service (TAS) مستقر کنید …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور