مایکروسافت از ابزار تبلیغاتی مبتنی بر هوش مصنوعی، هدف گذاری پیش بینی کننده رونمایی کرد

مایکروسافت از راه اندازی Predictive Targeting، یک ابزار تبلیغاتی مبتنی بر هوش مصنوعی خبر داد.

این فناوری به یادگیری ماشینی متکی است تا به تبلیغ‌کنندگان کمک کند تا به مخاطبان جدید و پذیرا دست یابند و نرخ تبدیل بالاتری را ایجاد کنند.

یافتن مخاطبان پنهان

مایکروسافت از ابزار تبلیغاتی مبتنی بر هوش مصنوعی، هدف گذاری پیش بینی کننده رونمایی کردتصویر از: about.ads.microsoft.com، ژوئن 2023.

پیش‌بینی‌کننده، سیگنال‌های تبلیغات موجود و صفحات فرود تبلیغ‌کنندگان و داده‌های مخاطبان مایکروسافت را برای شناسایی مخاطبان جدید بالقوه تجزیه و تحلیل می‌کند.

این ابزار به طور خودکار تبلیغات را برای مخاطبانی هدف قرار می دهد که احتمالاً بدون نیاز به تبلیغ کنندگان برای ایجاد استراتژی هدف گیری مخاطب به صورت دستی.

صرفه جویی در زمان و افزایش کارایی

مایکروسافت ادعا می‌کند که هدف‌گیری پیش‌بینی‌کننده می‌تواند نرخ تبدیل تبلیغ‌کنندگان را به طور متوسط ​​تا ۴۶ درصد افزایش دهد و در عین حال فرآیند هدف‌یابی تبلیغات را ساده‌تر کند.

تبلیغ‌کنندگان دیگر نیازی به صرف زمان برای تحقیق برای تعیین مخاطبان خود ندارند و می‌توانند برای یافتن امیدوارکننده‌ترین مشتریان به الگوریتم‌های مایکروسافت تکیه کنند.

هدف این ابزار کمک به تبلیغ کنندگان است تا بازده سرمایه خود را به حداکثر برسانند و کارایی بیشتری در کمپین های تبلیغاتی خود به دست آورند.

انعطاف پذیری برای نیازهای مختلف

هدف‌گذاری پیش‌بینی‌کننده را می‌توان به‌طور مستقل یا در ترکیب با استراتژی‌های هدف‌یابی مخاطبان موجود تبلیغ‌کنندگان استفاده کرد.

هنگامی که به تنهایی استفاده می شود، راه حل جامعی برای کشف و دستیابی به مخاطبان مرتبط ارائه می دهد.

وقتی روی استراتژی‌های موجود لایه‌بندی می‌شود، به تبلیغ‌کنندگان کمک می‌کند تا دسترسی خود را گسترش دهند و مشتریان بالقوه جدیدی را خارج از مخاطبان هدف تعریف‌شده‌شان پیدا کنند.

این انعطاف‌پذیری به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد تا ابزار را متناسب با نیازهای خاص خود تنظیم کنند.

معایب بالقوه

قبل از تغییر به یک راه حل هدف گذاری جدید، ضروری است که اشکالات احتمالی را در نظر بگیرید.

با تکیه بر الگوریتم‌های مایکروسافت برای تعیین مخاطبان هدف، تبلیغ‌کنندگان تا حدی از کنترل افرادی که تبلیغاتشان را می‌بینند، دست می‌کشند.

هوش مصنوعی ممکن است مخاطبانی را هدف قرار دهد که تبلیغ‌کنندگان پیش‌بینی نکرده‌اند یا قصد دسترسی به آن را نداشته‌اند.

اگر مخاطبان اشتباهی در معرض تبلیغات قرار گیرند، این می‌تواند منجر به هدر رفتن هزینه‌های تبلیغاتی یا آسیب به برند شود.

ممکن است تبلیغ‌کنندگان بخواهند علاوه بر هدف‌گیری حفاظتی، از ابزارهای هدف‌گیری و اندازه‌گیری دیگری استفاده کنند تا از اتکای کامل به مایکروسافت جلوگیری کنند.

شروع شدن

اکنون هدف‌یابی پیش‌بینی، روش هدف‌یابی پیش‌فرض برای تبلیغات مخاطب خواهد بود.

تبلیغ کنندگان به سادگی باید این ابزار را فعال کنند و الگوریتم های مایکروسافت مخاطبان بهینه را برای تبلیغات آنها تعیین می کند.

مایکروسافت از ابزار تبلیغاتی مبتنی بر هوش مصنوعی، هدف گذاری پیش بینی کننده رونمایی کردتصویر از: about.ads.microsoft.com، ژوئن 2023.

تبلیغ‌کنندگان همچنین می‌توانند هدف‌یابی پیش‌بینی‌کننده را غیرفعال کنند و در صورت نیاز مخاطبان خود را تعریف کنند.

مایکروسافت توصیه می‌کند که تبلیغ‌کنندگان از نسخه‌های تبلیغاتی متقاعدکننده همسو با مشتریان هدف خود، مناقصه خودکار، دسترسی گسترده به گروه‌های تبلیغاتی و نظارت بر عملکرد کمپین استفاده کنند.

این شرکت پیش‌بینی می‌کند که هدف‌گذاری پیش‌بینی‌کننده به پیشبرد کمپین‌های تبلیغات مخاطبان تبلیغ‌کننده کمک می‌کند و آینده تبلیغات هدفمند را به پیش می‌برد.


تصویر ویژه: اسکرین شات از about.ads.microsoft.com، ژوئن 2023.

منبع: مایکروسافت

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور