فیس بوک بولتن را اعلام می کند – سکوی جدید کسب درآمد برای نویسندگان

فیس بوک سرویس جدیدی را برای نویسندگان به نام Bulletin اعلام کرد که به آنها کمک می کند با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند ، رشد و درآمد کسب کنند. 100٪ درآمد اشتراک به سازندگان می رسد. Bulletin یک وب سایت مستقل در Bulletin.com است.

بولتن فیس بوک چیست؟

Bulletin مجموعه ای از ابزارها برای نویسندگان است که می توانند از آنها برای انتشار یک وب سایت مستقل ، پردازش پرداخت های اشتراک و استفاده از رسانه های اجتماعی فیس بوک برای تعامل بیشتر و رشد اشتراک و اشتراک خوانندگان استفاده کنند.

این سرویس هم اکنون با گروه منتخبی از نویسندگان مانند مالکوم گلادول در ایالات متحده در حال راه اندازی است.

در سال آینده ویژگی ها و ابزارهای بیشتری به بازار عرضه می شوند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

عکس صفحه از Bulletin.com صفحه وب

عکس صفحه از Bulletin.comطبق فیس بوک:

“از طریق Bulletin ، ما می خواهیم از این سازندگان حمایت کنیم و ابزارهای موجود خود را با چیزی متحد کنیم که بتواند مستقیماً از نوشتن و محتوای صوتی عالی – از پادکست ها گرفته تا اتاق های صوتی زنده – پشتیبانی کند ، همه در یک مکان.

ما به کار نویسندگان احترام می گذاریم و می خواهیم روشن باشیم که هر کسی که با ما شریک باشد ، از تحریریه کاملی برخوردار خواهد بود. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

ابزارهای بولتن فیس بوک

این سرویس جدید دارای ابزارهایی است که از ایجاد محتوا پشتیبانی می کنند ، از آن محتوا و درآمد کسب درآمد می کنند و باعث افزایش مخاطب می شوند.

ویژگی ها عبارتند از:

  • ابزارهای انتشار
  • مدل های تجاری پایدار
  • کشف و توزیع
  • ویژگی های ساختمان جامعه
  • ابزارهای انتشار

بولتن فیس بوک CMS ارائه می دهد که ایجاد یک وب سایت مستقل کاملاً قابل تنظیم برای ناشران آسان می کند.

عکس صفحه ای از دو صفحه بولتن فیس بوک

عکس صفحه از بولتن فیس بوک

مدل های تجاری پایدار

بولتن 100٪ درآمد کسب شده و قابل حمل بودن محتوا و لیست های ایمیل را به نویسندگان ارائه می دهد ، این مجموعه جمع آوری اشتراک ها را بر عهده خواهد داشت و شامل تجزیه و تحلیل برای کمک به نویسندگان برای درک مخاطبان خود است.

این بدان معناست که یک نویسنده می تواند در صورت انتخاب ، به یک سیستم عامل دیگر منتقل شود و محتوای خود و مشترکین را با خود همراه کند.

فیس بوک سیستم پرداخت اشتراک و پیشنهادات آنها را توصیف کرد:

پرداخت های اشتراک بصورت ایمن توسط Facebook Pay انجام می شود و به مشترکین امکان پرداخت با کارت اعتباری ، کارت نقدی یا حساب PayPal را می دهد.

نویسندگان می توانند طیف وسیعی از ویژگی های مبتنی بر اشتراک را ارائه دهند ، از جمله محتوا ، توانایی نظر دادن و گروه های فیس بوک که فقط توسط مشترکان قابل دسترسی است. “

عکس صفحه پنجره اشتراک

عکس صفحه پنجره اشتراک

کشف و توزیع

بولتن از اکوسیستم فیس بوک استفاده می کند تا با واجد شرایط بودن برای دیده شدن در اخبار فیس بوک ، به ایجاد مخاطب کمک کند. بولتن همچنین با صفحات فیس بوک ادغام خواهد شد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

ویژگی های ساختمان جامعه

تمام ویژگی های موجود فیس بوک مانند گروه ها ، اتاق های زنده و زنده صوتی فیس بوک در دسترس نویسندگان است تا از فرصت های جدید کسب درآمد و تعامل استفاده کنند.

ویژگی ها و ابزارهای بیشتر به بولتن می آیند

فیس بوک اعلام کرد که ویژگی های بیشتری در دسترس خواهد بود.

“در طول این سال ، ما سرمایه گذاری ها ، محصولات و خدمات جدید را با هدف حمایت از نویسندگان و متخصصان مستقل تر ارائه خواهیم کرد.

ما در حال کار بر روی روش های بیشتری هستیم که نویسندگان می توانند کار خود را در سایر سیستم عامل های خارج از فیس بوک تبلیغ کنند و همکاری آنها با دیگر سازندگان را آسان تر کند.

بولتن فیس بوک با سایر ابزارهای فیس بوک که از سازندگان پشتیبانی می کنند ، ادامه می یابد. به جای اعتماد به محتوای شخص ثالث در خارج از فیس بوک ، فیس بوک در حال ایجاد یک اکوسیستم است که محتوایی تولید می کند که بومی و منحصر به فرد فیس بوک باشد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بولتن مالکوم گلادول ، اوه ، ام جی نامیده می شود.

وی توضیح می دهد که بولتن به وی این فرصت را می دهد تا بیان خود را به روشی کمتر رسمی و مستقیماً با این خوانندگان درگیر شود.

او نوشت:

“مدتی است ، حالا ، من به دنبال مکانی برای کمی بیشتر می گشتم ، خوب ، مالکومی. Digress. جلو نگه دارید بیهوده گویی. برخی از مواردی را که به آنها فکر کرده ام ، یا در مورد آنها می نویسم ، یا اینکه روی پادکست خود پخش می کنم گسترش دهید

و همچنین ، برای پاسخ به سوالات خود.

به همین دلیل من اینجا هستم ، در فیس بوک ، با اوه ، ام جی. آن را به عنوان بارگیری مستقیم از مغز من به ذهن خود در نظر بگیرید. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بولتن فیس بوک روند تکامل خود فیس بوک در تبدیل شدن به منبعی برای کشف محتوای بی نظیر را ادامه می دهد.

استناد

اعلامیه رسمی فیس بوک
معرفی بولتن ، بستری برای نویسندگان مستقل

اطلاعیه مالکوم گلدول
چرا من یک خبرنامه را شروع می کنم؟

صفحه اصلی بولتن
بولتن دات کام

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور