‘فورد در مقابل Ferrari ‘: فیلمی درباره درس های رهبری محصول

عکس پروفایل نویسنده

درام ورزشی Ford vs Ferrari چیزهای زیادی در مورد رهبری محصول به ویژه آموزش می دهد “4 P”:

  • تولید – محصول،
  • مردم،
  • مکان و
  • گام صدا (من ارتقا with را با Pitch جایگزین کردم)

این فیلم الهام بخشی از تماشای محصول از جنبه محصول است ، گرچه داستان در مورد اتومبیلرانی است که باید 24 ساعت مسابقه اتومبیلرانی را پشت سر بگذارد – لو مانس ، فرانسه ، من معتقدم که این در مورد ساختن محصول و رهبری جامد است که بر رقابت پیروز شود.

هشدار: اسپویلرهای ملایم در پیش است.

گام صدا

در صحنه های آغازین ، فیلم در مورد اینکه چگونه فورد جونیور خواهان نوآوری در واحدهای خود است صحبت می کند و از افرادش می خواهد ایده های خود را بیان کنند. لی لوكوكا ، یكی از مدیران اجرایی ، با شور و اشتیاق اظهار نظر می كند كه آنها اشتباه فكر كرده اند و اصرار دارند كه محصولی را تولید كنند كه بتواند به مشتریان القا كند. او همچنین می گوید که انزو فراری به عنوان بزرگترین سازنده در تاریخ ثبت خواهد شد ، نه به این دلیل که فراری ماشین های بیشتری تولید می کند بلکه به این معنی فراری “پیروزی و سرعت” است. اگرچه فورد جونیور تمایلی به قبول این موضوع نداشت ، اما او به زمین پرشور لوکوکا گوش فرا داد و به تیمش اجازه داد تا اهداف خود را دنبال کند.

متقاعد کردن دیگران برای باور داشتن گزاره مشکلی که می فروشیم مهارت بالایی است. جلب نظر مشتریان یا سرمایه گذاران بالقوه یا تیم شما در فروش ایده های شما و ایجاد تیم برای شما بسیار مهم است زیرا شما فقط یک فرصت خوب کسب خواهید کرد …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور