عدم دسترسی به اینترنت نابرابری های جنسیتی را عمیق تر می کند و زنان را به حاشیه می برد

عکس پروفایل نویسنده

اختلافات جنسیتی رفتاری همیشه وجود داشته و فناوری با سرعت بالایی پیشرفت کرده است که تغییرات زیادی در زندگی روزمره ما ایجاد کرده است. با این وجود آیا دسترسی به اینترنت و اطلاعات اختلاف جنسیت را کاهش داده است؟ شکاف دیجیتالی بین افرادی که به اینترنت دسترسی دارند و کسانی که از این امکان برخوردار نیستند می تواند نابرابری های جنسیتی موجود را عمیق تر کند و زنان را به سمت حاشیه جامعه سوق دهد.

حدود دو سوم از 6403 بزرگسال مورد بررسی Pew در سال 2005 گفته اند که از اینترنت استفاده می کنند. از سال 2005 ، تغییر در تعداد کاربران اینترنت براساس جنسیت وجود دارد. زنان جوان بیشتر از مردان جوان آنلاین هستند و زنان سیاه پوست در سه سال گذشته آنلاین شده اند.

گزارش TNW “Digital 2020 Global Digital Overview” خاطرنشان می کند که جنسیت “یک عامل حیاتی” است ، و به “داده های ITU نشان می دهد که زنان در مقایسه با مردان” بی ارتباط “هستند و” شکاف جنسیتی دیجیتال ” همچنین “آخرین داده های رسانه های اجتماعی” The Next Web از گزارش دیجیتال 2020 نشان داده شده است.

در این گزارش اشاره شده است: “زنان در جنوب آسیا امروز سه برابر كمتر از مردان از رسانه های اجتماعی استفاده می كنند ، و بینش معنی داری از اتصال به اینترنت گسترده تر در منطقه ارائه می دهند” ، در حالی كه به تحقیق GSMA Intelligence اشاره دارد كه …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور