شبکه Arcado سیستم های پاداش غیرمتمرکز را به بازی های ویدیویی می آورد

عکس پروفایل Lisk Hacker Noon

@لیسکخطر

ما توسعه دهندگان را با یک کیت توسعه نرم افزار برای برنامه های بلاکچین نوشته شده در JavaScript توانمند می کنیم.

شبکه آرکادو تمرکز خود را بر روی ایجاد یک مرکز غیرمتمرکز گذاشته است سیستم پاداش با ارائه API عمومی به توسعه دهندگان به هر بازی چند نفره. API قادر است بسیاری از عملیات را از طریق Lisk SDK در شبکه Lisk انجام دهد ، مانند ایجاد نمایه بازی که توسط آدرس Lisk مشخص شده یا یک سیگنال در ابتدای بازی.

هدف این API عمومی انتزاع منطق اساسی Lisk است. این بدان معنی است که یک سازنده بازی فقط می تواند روی ساخت بازی خود تمرکز کند. از این رو ، نیازی نیست که توسعه دهنده درک عمیقی از پروژه Lisk داشته باشد.

به طور خلاصه ، ما به سازندگان بازی دروازه ای با کاربرد آسان برای اجرای بازی غیرمتمرکز ارائه می دهیم.

مثال

به عنوان مثال ، من در حال بازی چند نفره “Call of Duty” با دوستانم هستم. من می توانم یک “اتاق” ایجاد کنم که در آن همه دوستان با حساب Lisk بتوانند وارد آن شوند. سازنده اتاق هزینه ورودی را تعیین می کند که باید توسط هر شرکت کننده پرداخت شود. هزینه ورود قفل شده است و در پایان بازی بین برندگان توزیع می شود.

علاوه بر این ، خالق اتاق می تواند توزیع را برای پرداخت برنده ها تعیین کند. به عنوان مثال ، مقام اول 50٪ از جایزه را دریافت می کند ، در حالی که مقام های دوم و سوم 30٪ و …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور