از آنجا که بیش از 90٪ مشاغل از برنامه ها و فناوری مبتنی بر ابر استفاده کرده اند ، همه آنها ارتباطات چندرسانه ای مانند تلفن ، ایمیل ، متن ، اشتراک فایل و کنفرانس ویدئویی را در یک شبکه مبتنی بر ابر منسجم نکرده اند. با این حال ، از آنجایی که مشاغل از مزایای عظیم ارتباطات یکپارچه به عنوان سرویس (UCaaS) در بازار (امنیت بهتر ، تحرک و همکاری هوشمندانه تر) می فهمند ، می فهمند که زمان تحویل آن اکنون است.
رفتار مصرف کننده عمیقا تحت تأثیر اینترنت و فناوری های تلفن همراه قرار گرفته است ، به همین دلیل کارشناسان بازار نتیجه می گیرند که تحول دیجیتال برای رونق کسب و کارها و کسب وفاداری مشتری در سال 2017 و بعد از آن مهم است. استفاده از تجهیزات اطلاعاتی
مزیت استراتژیک
دیگر نمی توانید نوآوری در فناوری را به تعویق بیندازید
تحولی در تفکر و فرهنگ سازمانی در شرکتهایی اتفاق می افتد که خدماتی در سطح جهانی برای مشتریان و کارگران خود دارند. بیش از نیمی از مدیران عامل تصور می کنند که شرکت هایشان 12 ماه یا کمتر برای انجام تحول دیجیتال فرصت دارند ، با 27٪ نوآوری های مبتنی بر فناوری را به عنوان یک مشکل “بقا” می دانند.
سازمانهایی که ابزارهای ارتباطی مبتنی بر ابر را پیاده سازی و تصفیه می کنند ، به ابزارهای همکاری موبایل و چابکی تجاری در کلاس جهانی دسترسی خواهند داشت. با این حال ، دستیابی به …