رمزگشایی سرمایه گذاری دوگانه: رویکردی جدید در تجارت رمزنگاری

من دوباره با Elitsa Taskova صحبت می‌کنم تا درباره اینکه چگونه سرمایه‌گذاری دوگانه از استراتژی‌های سنتی سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال جدا است، با تأکید بر ساختار و تأثیرات بالقوه آن بر درآمد صحبت می‌کنم.

\ علاوه بر این، به پیامدهای گسترده‌تر چنین محصولی در چشم‌انداز در حال تحول سرمایه‌گذاری‌های ارزهای دیجیتال خواهیم پرداخت.

ما همچنین به نقش بالقوه سرمایه گذاری دوگانه در تنوع بخشیدن به سبد سرمایه گذاری نگاه خواهیم کرد و بررسی خواهیم کرد که چگونه احساسات سرمایه گذار ممکن است بر کاربرد استراتژی های سرمایه گذاری دوگانه تأثیر بگذارد.

\n

آیا می‌توانید مفهوم سرمایه‌گذاری دوگانه و نحوه عملکرد آن در پلتفرم Nexo را توضیح دهید؟

\n

سرمایه گذاری دوگانه محصولی است که استراتژی های سرمایه گذاری و تجارت را با هم ترکیب می کند. این به کاربران اجازه می دهد تا یک دارایی رمزنگاری مانند BTC یا ETH را با قیمت از پیش تعیین شده در یک تاریخ خاص خریداری یا بفروشند. چیزی که آن را منحصربه‌فرد می‌کند این است که در حالی که کاربران منتظر اجرای استراتژی خود هستند، بازده روزانه بیشتری از سرمایه‌گذاری خود کسب می‌کنند.

\n

کاربران دو گزینه استراتژیک دارند: «خرید کم» یا «فروش زیاد». آنها می توانند تجارت خود را برای خرید یک ارز دیجیتال با قیمتی کمتر از ارزش فعلی بازار تنظیم کنند یا آن را با قیمت بالاتری بفروشند. این تصمیم بر اساس تحلیل کاربر و انتظارات بازار است.

\n

استراتژی انتخابی کاربر شامل انتخاب قیمت هدف، تاریخ تسویه،…

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور