راه هایی که هوش مصنوعی در آنها روش حرکت ، کار ، جستجو و خرید را تغییر داده است

عکس پروفایل نویسنده

@95مارکوس تان

کارآفرین ، Youtuber ، خالق محتوا

عکس توسط الکس نایتتن پکسل.

هوش مصنوعی چیست؟

هوش مصنوعی (AI) به شبیه سازی انسان اشاره دارد هوش در ماشین آلاتی که برنامه ریزی شده اند تا مانند انسان فکر کنند و اقدامات آنها را تقلید می کنند – Investopedia

در زیر لیستی از 5 نمونه از هوش مصنوعی آورده شده است که احتمالاً روزانه با آنها روبرو شده اید و احتمالاً از آنها آگاهی ندارید.

1. برنامه های Google Maps و Ride-Hailing

عکس توسط منجیوسف بر پکسل.

آیا روزهای ابتدایی را به یاد می آورید که مجبور شده اید برای پیدا کردن مقصد خود از نقشه فیزیکی استفاده کنید و هنگام گم شدن نیاز به درخواست راهنمایی داشته باشید؟

با استفاده از هوش مصنوعی ، دیگر نیازی نیست که زیاد فکر کنید تا به مقصد جدیدی سفر کنید. به جای اینکه به راهنماهای گیج کننده آدرس اعتماد کنید ، اکنون می توانید به راحتی برنامه کاربردی نقشه را در تلفن خود باز کرده و مقصد خود را تایپ کنید.

نقشه های گوگل 89 درصد مشاغل را به طور دقیق مستقر کرده است ، در حالی که اپل مپ ها به درستی 74 درصد از مشاغل را یافته اند. این تعجب آور نیست ، زیرا گوگل میلیون ها نفر را در اعزام مردم به سراسر جهان برای نقشه برداری از زمین برای Google StreetView سرمایه گذاری می کند.

الگوریتم مبتنی بر هوش مصنوعی قادر است اطلاعات را بر اساس مسافت ، زمان سفر و احتمالی ترافیک از طریق GPS خود استخراج کند …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور