Microsoft Advertising راهنمای جامعی را برای کمک به بازاریابان در ابداع استراتژی های تبلیغاتی کارآمد برای فصل تعطیلات راه اندازی کرده است.
هدف راهنما، “کتاب بازی بازاریابی فصل جشن شما”، کمک به تیم های تبلیغاتی در درک و پاسخگویی به رفتارها و روندهای در حال تغییر مشتری با نزدیک شدن به دوره خرید تعطیلات مورد انتظار است.
برنامه ریزی اولیه و بودجه ریزی هوشمندانه
این راهنما بر اهمیت شروع برنامه ریزی کمپین در مراحل اولیه تاکید دارد.
دادههای سالهای گذشته نشان میدهد که برندها افزایش قابل توجهی در ترافیک وبسایت و خرید در ماههای سپتامبر و اکتبر در سراسر ایالات متحده و اروپا، خاورمیانه و آفریقا (EMEA) داشتهاند.
در این ماهها 44 درصد از کلیکهای تبلیغاتی و 40 درصد تبدیلها با 5 درصد هزینه به ازای هر کلیک (CPC) کمتر بود.
در مورد خریداران استرالیایی، آنها تمایل دارند خرید تعطیلات خود را از ابتدای نوامبر آغاز کنند.
برندها باید بودجه خود را بر این اساس برنامه ریزی کنند تا از کل فصل تعطیلات استفاده کنند.
تاثیر کلیک های اکتبر
Playbook بر نقش حیاتی کلیکهای اکتبر در تبدیل تعطیلات تاکید میکند.
به طور متوسط، 67 درصد از خریدها در ماه نوامبر و 50 درصد در دسامبر را می توان به کلیک مشتری در اکتبر ردیابی کرد.
Microsoft Advertising استفاده از بازاریابی مجدد، مخاطبان درون بازار و استراتژیهای مناقصه خودکار آن را برای جذب این بخش از جویندگان معامله، که قبل از خرید در جستجوهای متعدد انجام میدهند، توصیه میکند.
ظهور معامله به دنبال
علاوه بر این، Playbook توجه را به روند رو به افزایش جستجوی معامله در میان مصرف کنندگان جلب می کند، به ویژه در ایالات متحده، جایی که بیش از دو سوم خریداران زمان قابل توجهی را صرف جستجوی کوپن ها و معاملات می کنند. طبق گزارشها، جویندگان معامله مستقر در EMEA 33٪ بیشتر از خریداران معمولی زمان بیشتری را صرف فعالیتهای جستجو میکنند.
سود استراتژی های تبلیغاتی متنوع
Playbook تبلیغات تعطیلات مایکروسافت مزایای یک استراتژی تبلیغاتی متنوع را برجسته می کند.
طبق دادههای شبکه تبلیغاتی مایکروسافت، ۲۸ درصد از کلیکهای تبلیغاتی تعطیلات از دستگاههای تلفن همراه است که ۲۲ درصد از کل تبدیلهای خردهفروشی را تشکیل میدهد.
این بینش بر اهمیت رویکرد چند کاناله برای دسترسی به مصرف کنندگان در پلتفرم های مختلف تاکید می کند.
کتاب بازی را دانلود کنید
بازاریاب هایی که به دنبال به حداکثر رساندن میزان دسترسی و نرخ تبدیل تبلیغات در تعطیلات خود هستند، می توانند کتاب راهنمای بازاریابی فصل جشن را از وب سایت Microsoft Advertising دانلود کنند.
این راهنما نکات و بینش های عملی را بر اساس آخرین روندها و انتظارات مصرف کنندگان برای فصل تعطیلات 2023 ارائه می دهد.
تصویر ویژه: گراند وارشاوسکی/شاتراستوک