دریابید که چرا جریان اعتماد شما کاهش یافته است –

به بخش پایانی این مجموعه درباره نحوه نظارت و بررسی تغییرات Trust Flow خوش آمدید.

ما به ابزارهای Majestic نگاه خواهیم کرد که می توانید از آنها برای تجزیه و تحلیل یک تغییر قابل توجه در امتیاز Trust Flow استفاده کنید.

اما قبل از شروع، در اینجا یک مرور سریع از آنچه در قسمت دوم این مجموعه سه قسمتی در مورد تغییرات Trust Flow (ابزارهایی برای کمک به شما برای نظارت بر جریان اعتماد) پوشش داده شد، آورده شده است:

  • چگونه می توانید امتیاز Trust Flow خود را به صورت رایگان بررسی کنید
  • دامنه ها یا URL ها را با استفاده از ابزار Campaigns ردیابی و نظارت کنید
  • با استفاده از جستجوگر بک لینک انبوه، آمار بالای یک میلیون دامنه را به طور همزمان بدست آورید
  • از تاریخچه Flow Metrics استفاده کنید تا ببینید که چگونه جریان اعتماد سایت در طول زمان تغییر کرده است
  • نظارت بر بک لینک پیشرفته را با API Majestic انجام دهید تا تصمیمات آگاهانه بگیرید
  • مطالعه معیارهای شما می تواند پیشرفتی را که دارید به شما نشان دهد

اگر قسمت های یک (چرا امتیاز جریان اعتماد شما ممکن است تغییر کند) و دو را دنبال کرده اید، باید بتوانید جریان اعتماد سایت خود را پیدا کنید و گزارش هایی را برای نظارت بر جریان اعتماد سایت خود تنظیم کنید.

در بخش سوم، بیایید به ابزارها و گزارش هایی نگاه کنیم که به بررسی علل بالقوه تغییرات Trust Flow کمک می کنند.

می توانید ابزار Link Graph را در Site Explorer پیدا کنید. این یک تصویر (گراف) از شبکه مستقیم سایت هایی که به یک وب سایت یا URL پیوند دارند را ارائه می دهد. گراف پیوند یک تجسم کننده لینک لایه ای است. این نمایی را در چهار سطح از وب‌سایت‌های پیوند دهنده می‌گیرد و ارائه می‌کند و به شما کمک می‌کند دیدی جامع از محل زندگی یک سایت در اینترنت به دست آورید.

نمودارهای پیوند شناسایی زمانی که دامنه برخی از بهترین پیوندهای خود را از دست می دهد آسان می کند. اگر نیاز به بررسی افت Trust Flow دارید، Link Graph ارزش بررسی را دارد.

Link Graph ابزار بسیار قدرتمندی است که هدف آن آسان‌تر کردن کاوش داده‌ها است و گزینه‌های زیادی برای تغییر داده‌های نمایش داده شده دارد. ما بر روی استفاده از آن برای برجسته کردن لینک های حذف شده تمرکز می کنیم.

درباره گراف پیوند بیشتر بدانید

تجزیه و تحلیل لینک های از دست رفته از طریق Link Graph مزایای زیر را ارائه می دهد:

  • یک نمای کلی از شبکه پیوند خود برای درک تصویر بزرگ.
  • نمودار پیوند شما فوراً ایجاد می شود.
  • روشی کارآمدتر و صرفه جویی در زمان برای ردیابی بک لینک ها.
  • فیلترها به شما امکان می دهند بر روی زیرمجموعه خاصی از داده ها تمرکز کنید.

برای متمرکز کردن نمودار پیوند روی پیوندهایی که اخیراً حذف شده‌اند، از آن در Site Explorer بازدید کنید و مطمئن شوید که دامنه شما وارد شده است. بر روی دکمه “انتخاب” کلیک کنید، سپس گزینه “پیوندهای حذف شده” را علامت بزنید. با انتخاب گزینه های مختلف، نمودار دوباره ایجاد می شود.

نمودار پیوندی که فقط پیوندهای لایه 1 حذف شده را نشان می دهد

خطوط قرمز نقطه چین نشان دهنده پیوندهایی است که از بین رفته اند.

ممکن است دامنه‌های حذف‌شده‌ای را ببینید که مقدار قابل توجهی از پیوند را ایجاد می‌کنند. به عنوان مثال، در اینجا مجموعه‌ای از سایت‌های پایین دستی وجود دارد که اگر این پیوند حذف‌شده بازیابی نشود، ممکن است از بین بروند.

مجموعه‌ای از سایت‌ها که از طریق یک لیست حذف شده به هم متصل شده‌اند

بررسی برای یافتن اینکه آیا از دست دادن موقتی است (مانند خطا، یا انتقال محتوا)، یا قصد دائمی بودن آن (مانند حذف یا تغییر لینک)، مهم است. می توانید با آنها تماس بگیرید و بپرسید که آیا آنها می خواهند بک لینک را بازیابی کنند. یا از آنها بخواهید که دلایل حذف را ارائه کنند.

قبل از تماس، ممکن است ارزش بررسی این را داشته باشد که آیا تلاش برای حفظ پیوند ارزش وقت شما را دارد یا خیر.

اگر فقط یک یا دو لینک دارید، بررسی منبع یا استفاده از Way Back Machine می‌تواند تکنیک‌های مفیدی باشد. با این حال، ورود و خروج از ابزارها و صفحات وب می‌تواند هزینه‌ای را به همراه داشته باشد.

اگر نیاز به ارزیابی سریع تعداد زیادی لینک دارید، Link Context می تواند کمک کند.

Link Context جزئیاتی در مورد بک لینک در یک صفحه ارائه می دهد. داده‌ها شامل این است که آیا پیوند سرمقاله‌ای است یا دایرکتوری. شما می توانید آنچه را که در اطراف پیوند شما وجود دارد، از جمله تصاویر، لینک های داخلی یا NoFollows را کشف کنید.

پست وبلاگ Link Context توضیح عمیقی در مورد این ویژگی ارائه می دهد:

زمینه پیوند در Site Explorer موجود است و از تعدادی نمودار و نقاط داده برای برجسته کردن برخی از عوامل مهمی که می‌توانند یک پیوند خوب را نشان دهند، استفاده می‌کند:

  • به جای فهرستی از پیوندها، در محتوای سرمقاله جاسازی شده است
  • موقعیت بالاتر در صفحه
  • تعداد معقولی از لینک های خروجی

همچنین می‌توانید از متن پیوند برای کمک به ردیابی پیوندهای مهم حذف شده استفاده کنید.

به طور پیش فرض، ما بک لینک های فعال و حذف شده را در برگه به ​​شما نشان می دهیم. برای تمرکز روی پیوندهای حذف شده، “وضعیت > حذف شده” را از گزینه های فیلتر انتخاب کنید

نمایش فیلترهای زمینه پیوند

پیوندی که kinhome.co گم کرده است (نزدیک به زمان نوشتن این پست) در زیر نشان داده شده است.

نمایش پیوند متن پیوند گم شده

خزنده ما به بافت اطراف پیوند نگاه می کند، از جمله جایی که پیوند در کد منبع قرار داشت. ما یک عکس فوری از این داده ها را در اختیار شما قرار می دهیم.

اطلاعاتی در مورد URL هدف، متن لنگر، و زیستگاه اطراف پیوند حذف شده ارائه شده است – به شما یک عکس فوری از آنچه از دست رفته است ارائه می دهد.

بسیار گرانبها.

اگر این کار را دوست دارید، می‌توانید درباره نحوه ساختن تصادفی ابزار کشف لینک‌های از دست رفته بیشتر بخوانید.

زمینه پیوند اطلاعات بیشتری به شما می دهد تا به شما کمک کند به یک نتیجه مطلوب برسید.

همچنین می‌توانید متن پیوند را با نمودار پیوند در این برگه ترکیب کنید. این به شما این امکان را می دهد که انتخاب کنید گراف پیوند شما با کدام نوع پیوندهای ردیف 1 شروع شود.

برای ایجاد نمودار پیوند از لینک های حذف شده برتر خود، روی “وضعیت” کلیک کرده و “حذف شده” را انتخاب کنید. سپس دکمه Build Link Graph را در سمت راست فشار دهید.

فراخوانی پیوند گراف برای کار با پیوندهای ردیف 1 که در زمینه پیوند می بینید

سپس می‌توانید نمودار پیوند را ببینید که در اطراف لینک‌های حذف شده بالای شما ساخته شده است، و به شما کمک می‌کند تا تشخیص دهید کدام بک لینک‌ها برای وب‌سایت شما ارزشمندتر بوده و ارزش بازگشت دارند.

نمودار پیوندی که در زمینه پیوند تعبیه شده است

مراقب اندازه‌های دایره بزرگ باشید که نشان‌دهنده امتیاز جریان اعتماد بالاتر است. پیوندهایی با پروفایل بک لینک خود نیز نشانه خوبی هستند.

با استفاده از نمودار پیوند و زمینه پیوند، امیدواریم بتوانید تصمیمات آگاهانه ای در مورد مسیری که می خواهید در پیش بگیرید، بگیرید.

برگه صفحات

جان مولر از گوگل تایید کرد که ساختار لینک داخلی یک عامل در رتبه بندی است.

نادیده گرفتن لینک های داخلی وب سایت شما ممکن است به معنای از دست دادن ترافیک ارزشمند موتور جستجو باشد.

لینک های شکسته بر نرخ تبدیل، نرخ پرش و جریان آب لینک شما تأثیر منفی می گذارند.

اگرچه Majestic بر پیوندهای خارجی تمرکز دارد، اما از پیوندهای داخلی در محاسبات ما استفاده می شود. Trust Flow و Citation Flow مانند پیوندهای خارجی از طریق پیوندهای داخلی عبور می کنند.

از برگه Pages در Site Explorer می توان برای تعیین محل خطاهای وب سایت در مقیاس استفاده کرد.

می توانید از این ویژگی برای مشاهده صفحات سایت استفاده کنید. از آنجایی که من یک طرح حرفه ای دارم، می توانم 15000 نتیجه برتر را ببینم.

نقاط داده مختلفی مانند تعداد پیوندهای خارجی و آخرین تاریخ خزیدن در دسترس هستند.

محتوای برگه صفحات

ما می خواهیم ربات ما با موفقیت تمام صفحات مهم شما را خزیده باشد. اگر ربات ما هنگام خزیدن در سایت با مشکلاتی مواجه شود، تب Pages آن خطاها را گزارش می کند.

هر کاهشی که دیده اید احتمالاً موقتی است و نشانه ای از مشکل بزرگتر نیست. احتمالاً در آینده صفحه را دوباره می‌خزیم و معیار ممکن است به حالت عادی بازگشته باشد. اما اگر امتیازات آن صفحات پایین بماند، باید موضوع اصلی را با دقت بیشتری بررسی کنید.

این مسائل ممکن است باعث کاهش امتیاز Trust Flow برای سایت شما شده باشد. وقتی پیوندهای داخلی خراب را اصلاح می کنید، امتیازات Flow Metrics شما می تواند بهبود یابد.

هر صفحه ای که نتوانستیم برای دامنه شما بخزیم، با کلیک بر روی “نتیجه خزیدن” ظاهر می شود. ‘

فیلتری که نتایج خزیدن مختلف را در برگه صفحات نشان می دهد

برخی از مسائل را می توان به راحتی حل کرد. به عنوان مثال، 404 خطا در لیست. اینها معمولاً با تنظیم یک تغییر مسیر 301 برطرف می شوند.

برخی از مسائل ممکن است نیاز به ورودی بیشتری داشته باشد.

هنگامی که مشکلات فنی را برطرف کردید، باید از ارسال کننده URL برای درخواست خزیدن مجدد برای هر URL که می خواهید ما بررسی کنیم استفاده کنید. ما معمولاً سعی می کنیم در عرض 72 ساعت URL ها را دوباره بخزیم.

توجه: توصیه می کنیم به جای نام دامنه خود، URL های خاصی را به صفحه ارسال کننده اضافه کنید.

داده های برگه صفحات منبع ارزشمندی برای وب مسترهایی است که سعی می کنند از کاربرپسند بودن سایت هایشان اطمینان حاصل کنند. جدا از یافتن پیوندهای داخلی خراب، این برگه همچنین به کشف صفحاتی که بیشترین لینک را در سایت شما دارند کمک می کند. این یک راه عالی برای به دست آوردن احساسی است که مخاطبان شما می خواهند در سایت شما ببینند.

هنگام توسعه محتوای جدید برای سایت خود، ممکن است این بینش برای شما مفید باشد.

با استفاده از گزارش های پیشرفته و صادرات خام، بینش عمیق تری به دست آورید

Advanced Reports تصویر کاملی از نمایه بک لینک خود یا رقبا را در اختیار شما قرار می دهد.

این گزارش داده های جامعی از جمله اطلاعاتی در مورد بک لینک های برتر و انکر تکست در اختیار شما قرار می دهد. آنها برای سئوکاران با تجربه ایده آل هستند.

بیایید بررسی کنیم که چرا kinhome.co افت امتیاز Trust Flow خود را تجربه کرد. تاریخ هایی که ما به آنها نگاه خواهیم کرد از 14 دسامبر 2019 تا 14 ژانویه 2020 است.

پس از ایجاد یک گزارش پیشرفته، در قسمت «گزینه‌ها»، روی «گزینه‌های تحلیل» و سپس «منبع» کلیک کنید. شما می توانید چارچوب زمانی را برای تحلیل خود انتخاب کنید.

نمایش فیلترهای گزارش

هنگامی که تاریخ خود را مشخص کردید، تیک کادرهای پایین را بردارید. روی دکمه Update and Force Analysis کلیک کنید.

گزینه ‘Top Backlinks’ فعالیت بک لینک kinhome.co را به ما نشان می دهد. تجزیه و تحلیل بر روی چارچوب زمانی که ما مشخص کردیم تمرکز خواهد کرد.

برای بررسی بیشتر، داده ها را صادر کنید. برای گزارش خود، هر پیوند را بررسی کنید تا مراحل بعدی خود را مشخص کنید.

این گزارش تصویر کاملی از نتایج و زمینه در مورد هوش بک لینک ارائه می دهد.

هنگام تعیین گام های بعدی خود برای استراتژی های لینک سازی، زمینه مهم است. از داده های ارائه شده می توانید نتایج مفیدی بگیرید.

بسیاری از ابزارهای ذکر شده نیز می توانند برای درک اینکه چرا جریان اعتماد افزایش یافته است استفاده شوند. این به ویژه هنگام تجزیه و تحلیل پروفایل های بک لینک رقبا جالب است.

از این ویژگی برای مشاهده تمام داده های پیوندهای ورودی، از جمله متن پیوند و متن لنگر استفاده کنید.

صادرات داده ها می تواند راهی عالی برای پردازش حجم عظیمی از اطلاعات باشد.

به سادگی به تب ‘Backlinks’ بروید، به طور پیش فرض لینک های حذف شده شما نشان داده می شوند و سپس روی ‘Export Data’ کلیک کنید.

کشویی با گزینه ای برای دانلود همه پیوندهای ورودی

و شما اینجا هستید. شما یک فایل Gzip حاوی یک CSV از لینک های برتر سایت خود دریافت خواهید کرد. پس از دانلود، می توانید تمام جداول محوری را که دوست دارید مرتب کنید، فیلتر کنید و ایجاد کنید.

نتیجه

امیدواریم این مجموعه برای شما مفید و آموزنده بوده باشد. کاهش قابل توجه جریان اعتماد برای وب سایت شما ممکن است باعث نگرانی شود. مفاهیم و ابزارهایی که در مورد آنها بحث کردیم می توانند به شما در بررسی و یافتن راه حل های موثر کمک کنند.

رویکردی فعال داشته باشید و نمایه بک لینک خود را با هوشیاری کنترل کنید. با انجام این کار، ممکن است از کاهش امتیاز Trust Flow خود جلوگیری کنید.

اگر می‌خواهید نمایش دقیقی از مجموعه ابزار داشته باشید، می‌توانید یک جلسه آموزشی رایگان Majestic رزرو کنید.

یا، اگر برای شروع با Majestic آماده هستید، برای برنامه های بسیار رقابتی ما اینجا را کلیک کنید.

در نهایت، اگر سوالی دارید، می توانید با تیم خدمات مشتری دوستانه ما تماس بگیرید.

از مطالعه شما بسیار متشکریم.

کائنات مالک
آخرین نوشته های کاینات مالک (همه را ببین)

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور