داشبورد مفهومی که “همه کارها انجام می شود” و نحوه ساخت آن

عکس پروفایل نویسنده

@ویسوزوی جویدن

سازنده محصول. محصول / انجمن را برای شرکتهای فناوری اجرا کنید. درباره https://whizzoe.com

توجه داشته باشید: این مقاله بخشی از مقاله من است خبرنامه های جعبه ابزار… جایی که من منابع ساخت وسایل را به اشتراک می گذارم. به من ملحق شو 🙂

به عنوان یک سازنده محصول↗️، برای حل مشکلات خودم ابزارهای کوچکی می سازم. مثلا ابزار مقاله، برنامه رویداد، برنامه جعبه غذا، ردیاب امور مالی، ردیاب SaaS، نمونه کارها مفهوم، و ردیاب کتابخوانی.

امروز ، من نکات خود را در مورد چگونگی ساخت “داشبورد مفهوم با عملکرد بالا” – که چگونه می توانید با استفاده از مفهوم من به راحتی ایجاد کنید ، به اشتراک می گذارم. الگوها

1. سیستم مفهوم خود را ساختار دهید

من قبلاً چندین سند دیجیتال پراکنده داشتم: یکی برای تعیین هدف ، دیگری برای برنامه های عملیاتی ، دیگری برای ردیابی پیشرفت ، دیگری برای ردیابی عادت ، و اسناد جداگانه برای پروژه پروژه ، منابع و نشانک ها.

این اسناد اغلب در دریای Google Drive گم می شوند. ترجیح می دهم زمان را صرف پیشرفت کنم تا اینکه وقت خود را برای جستجوی اسناد تلف کنم. همچنین ، تعویض ابزار می تواند توانایی من در تمرکز و از بین بردن اراده من را کاهش دهد.

تصمیم گرفتم این مشکل را برطرف کنم. من می خواستم:

  • گردش کار من را یکپارچه کنید – برنامه ریزی ، پیگیری ، ضربه ، مرور ، اولویت بندی ، مدیریت در یک داشبورد سیستماتیک مفهوم ؛ برای همگام سازی برنامه های هدف <> فعالیت های اجرا
  • یک سیستم Notion ایجاد کنید که بتوانم از آن برای پروژه های شخصی ، کاری و برنامه ریزی اهداف تجاری استفاده کنم.
  • تقویت …
سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور