گوگل چندین به روز رسانی را در صفحات نتایج موتور جستجو (SERPs) خود اعلام کرد که اطلاعات دقیق تری در مورد وسایل نقلیه الکتریکی (EVs) و گزینه های انرژی خانه ارائه می دهد.
هدف این تغییرات کمک به جستجوگران برای انتخاب های آگاهانه تر و پایدارتر است.
اطلاعات بیشتر EV در نتایج جستجو
برای خریداران خودروهای الکتریکی، جستجوی Google قیمت، محدوده باتری و دادههای مشوق دولتی را مستقیماً در نتایج جستجوی اصلی نمایش میدهد.
هنگام جستجوی مدلهای خاص EV، میتوانید اعداد را در یک نگاه قبل از کلیک کردن روی وبسایتهای خارجی مقایسه کنید.
ماشین حساب بصری هزینه سوخت
یک محاسبهگر هزینه سوخت بهروز شده، امکان مقایسه دو جانبه شارژ یک خودروی الکتریکی در مقابل پر کردن خودروی گازسوز را فراهم میکند.
این ماشین حساب در حال حاضر در 21 کشور فعال است.
بینش انرژی خانه
در بخش انرژی خانه، گوگل آمار بهره وری و جزییات برنامه را به جست و جوی پمپ حرارتی و تهویه مطبوع تزریق می کند.
این به تصمیم گیرندگان خانگی معیارهای پایداری را بدون نیاز به باز کردن برگه های اضافی ارائه می دهد.
استفاده از نشانه گذاری داده های ساخت یافته
این پیشرفتها از نمودار دانش Google برای جذب دادههای ساختاریافته به تجربه جستجوی اصلی استفاده میکنند.
دادههای ساختاریافته مستقیماً به نمودار دانش وارد میشوند و به Google اجازه میدهند جزئیات خاصی را به نمایش بگذارد. بنابراین، استفاده از طرحواره فرصتی را فراهم می کند تا محتوای EV یا انرژی تجدیدپذیر شما مورد توجه جستجوگرانی قرار گیرد که به دنبال به حداقل رساندن تأثیرات زیست محیطی آنها هستند.
برای سئوکاران در فضای برق و انرژی خانه، اطمینان از اینکه صفحات کسب و کار شما حاوی نشانه گذاری داده های ساختار یافته برای مواردی مانند محدوده باتری، مشوق ها و رتبه بندی کارایی هستند، می تواند به گنجاندن داده های شما در این نمایشگرهای جستجوی جدید کمک کند.
تولید محتوای وب مفید و جامع باید در اولویت باشد، اما استفاده از طرحواره در جایی که مناسب باشد به گوگل امکان می دهد با آن کار بیشتری کند.
تصویر ویژه: ماریان ویو/شاتراستاک