تغییرات در اسناد و خدمات دولتی

گوگل تاریخ اجرای سیاست های تبلیغاتی جدید را به 24 مه به تعویق می اندازد و زمان بیشتری برای انجام تنظیمات لازم می دهد.

  • تاریخ اجرای خط‌مشی گوگل به ۲۴ می ۲۰۲۳ موکول می‌شود و به بازاریابان فرصت بیشتری برای تنظیم استراتژی‌های خود می‌دهد.
  • خط‌مشی به‌روزرسانی‌شده فهرستی جامع از دسته‌های درون‌محیط را ارائه می‌کند و آلمان را به‌عنوان استثنای خاص منطقه حذف می‌کند.
  • تبلیغ‌کنندگان باید این خط‌مشی را بررسی کنند، از مطابقت آن اطمینان حاصل کنند، و تبلیغات غیرمنطبق را قبل از تاریخ اجرا حذف کنند تا از هشدارها یا تعلیق حساب جلوگیری کنند.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور