بسیاری از پیوندهای وابسته خوب است اگر محتوا ارزشمند باشد

جان مولر از گوگل می گوید تعداد پیوندهای وابسته در یک صفحه تا زمانی که محتوای اصلی برای جستجوگران مفید باشد بی اهمیت است.

شما می توانید هر تعداد پیوند وابسته را در صفحه ای که می خواهید بدون نگرانی در مورد مجازات یا تنزل درجه قرار دهید.

این امر در Hangout SEO Search مرکزی ثبت شده در 6 آگوست 2021 بیان شده است.

س questionالی به مولر ارسال می شود که می پرسد:

“چند پیوند وابسته در یک صفحه امن یا خوب است؟ آیا نسبت کاملی از پیوندها به طول مقاله برای نگهداری در اینجا وجود دارد؟ “

به احتمال زیاد این سوال چند هفته پس از ارائه گوگل به روز رسانی الگوریتم هرزنامه پیوند ایجاد نمی شود ، که ممکن است سایت ها را برای قرار دادن مجازات کند بدون برچسب پیوندهای وابسته

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

با این حال ، وقتی از پیوندهای وابسته به درستی استفاده می شود ، “هیچ محدودیتی” برای تعداد صفحات موجود در SEO وجود ندارد.

در اینجا دقیقاً آنچه مولر در این مورد می گوید وجود دارد.

جان مولر گوگل در پیوندهای وابسته

مولر تصریح می کند که گوگل در تلاش نیست پیامی ارسال کند که پیوندهای وابسته بد است. آنها کاملاً خوب هستند ، به شرط اینکه در محتوای مفید قرار گیرند:

“هیچ محدودیتی وجود ندارد. از طرف ما اینطور نیست که ما می گوییم پیوندهای وابسته بد یا مشکل ساز هستند. این بیشتر به این معناست که ، در واقع شما باید در صفحه خود نیز محتوای مفیدی داشته باشید. بنابراین این نوعی از زاویه ای است که ما در آنجا داریم.

میزان پیوندهای وابسته ای که در یک سایت دارید کاملاً بی ربط است. نسبت پیوندها به طول مقاله نیز کاملاً بی ربط است. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

مولر در ادامه می گوید که گوگل برای نشان دادن سایتی در نتایج جستجو به دلیل نیاز دارد و دلیل آن معمولاً این است که محتوای ارزشمندی دارد که افراد بدنبال آن هستند.

فراتر از برچسب گذاری پیوندهای وابسته با rel = ”حمایت مالی” ، تلاش برای بهینه سازی بیشتر این پیوندها “تلاش هدر رفته” است.

“اما اساساً آنچه ما باید پیدا کنیم دلیلی است برای نشان دادن سایت شما در جستجوی کاربرانی که به دنبال چیزی هستند. و این دلیل معمولاً پیوند وابسته نیست بلکه محتوای واقعی است که در آن صفحات ارائه می دهید.

بنابراین از این منظر ، تلاش برای بهینه سازی پیوندهای وابسته یا مخفی کردن پیوندهای وابسته ، یا هر کاری که در آنجا انجام می دهید ، من فکر می کنم تقریباً تلاش بیهوده است زیرا این چیزی نیست که ما به آن اهمیت می دهیم. “

اگر محتوای یک صفحه آن چیزی نباشد که گوگل آن را با ارزش می داند ، فارغ از اینکه ده ها پیوند وابسته داشته باشد یا اصلاً نداشته باشد ، رتبه بندی نخواهد شد.

مولر می گوید محتوایی که آنچه را که در سایت خرده فروش موجود است کپی می کند ، نمونه ای از مواردی است که برای به دست آوردن جایگاه خود در نتایج جستجو مشکل خواهد داشت.

“آنچه ما به آن اهمیت می دهیم محتوا و نوع این است که چرا صفحات شما را در وهله اول نشان می دهیم. و اگر محتوای صفحه شما در اصل یک کپی از توضیحات یک سایت خرده فروش است ، هیچ دلیلی وجود ندارد که ما سایت شما را نشان دهیم حتی اگر هیچ پیوند وابسته ای نداشتید.

بنابراین واقعاً باید ابتدا آن دلیل را داشته باشید تا در نتایج جستجو قابل مشاهده باشد. و سپس نحوه درآمدزایی از سایت خود و یا پیوندهایی که در آنجا قرار می دهید ، اساساً بی ربط است. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

برای اطلاعات بیشتر در مورد نوع محتوایی که Google در این شرایط ارزشمند می داند ، ارزش آن را دارد که راهنمایی هایی را که Google هنگام ارائه به روزرسانی الگوریتم بررسی محصول ارائه کرده است ، مرور کنید.

پاسخ کامل مولر را در ویدئوی زیر بشنوید:

https://www.youtube.com/watch؟v=SsFmPP1kc3Q

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور