با اصول بلاک چین آشنا شوید – قسمت 5: چرا چنگال بلاک چین؟

تصویر
عکس پروفایل نیمکره میکی مالر هکر

ایده های پشت فورک شدن بلاک چین

فورکینگ تنها یک راه برای به روز رسانی بلاک چین است ، اما در زمینه پیچیده شبکه های غیر متمرکز یکی از راه های مهم است. یکی دیگر از کاربردهای جالب فورک این است که یک نسخه بلاک چین خاص خود داشته باشید و بتوانید هر کاری که می خواهید با آن انجام دهید.

چنگال واژه ای است که معمولاً در دنیای توسعه نرم افزار منبع باز برای توصیف تقسیم پروژه به دو (یا بیشتر) از خود استفاده می شود ، معمولاً به دنبال اختلاف نظر در مسیری که باید طی شود. در زمینه بلاک چین ، فورکینگ می تواند منجر به “تقسیم زنجیره” شود ، شرایطی که در آن وضعیت بلاک چین به زنجیره های مختلف تقسیم می شود ، جایی که هر زنجیره با رعایت قوانین اجماع جداگانه شروع می شود. این نیز روشی است که وقتی همه مایل به استفاده همزمان از نسخه جدید نرم افزار هستند ، استفاده می شود. چنگال ذکر شده در این مقاله چنگالی است که برای تغییر قوانین اجماع یا اعمال آنها بر روی یک زنجیره یا روی زنجیری که به عنوان چنگال از زنجیره اصلی ایجاد شده است ، اعمال می شود. معنی: فورکینگ برای بلاک چین ها ، که در این مقاله ذکر شده است ، فقط در زمینه جزء اجماع مربوط است.

فورک های اجماعی راهی هستند که به یک جامعه اجازه می دهند قوانین خاصی را در عین حفظ امنیت همراه خود تغییر دهد طولانی ترین زنجیره قانون….

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور