نجات زندگی از طریق فناوری: مراقبت های اضطراری و 5G

تصویر
عکس پروفایل شانون هکر نون

بر هیچ کس پوشیده نیست که زمان در تشخیص و درمان یک بیمار برای بیماری یا بیماری اهمیت زیادی دارد. خدمات پزشکی اورژانس (EMS) نقش مهمی در درمان بیمارانی دارد که به مراقبت های فوری پزشکی نیاز دارند ، بنابراین نباید تعجب کرد که بهبود فرایندهای مراقبت های بهداشتی ضروری است.

سیستم مراقبت های بهداشتی نیاز به ارتقاء دارد ، اما این تغییرات ممکن است زودتر از آنچه تصور می شود رخ دهد. با ظهور فناوری 5G ، مراقبت های اضطراری قرار است تغییر کند. در ابتدا ، بسیاری از مردم بر این باورند که فناوری 5G فقط بر افرادی که از تلفن های همراه استفاده می کنند تأثیر می گذارد. با این حال ، قابلیت های این فناوری جدید گسترده و در مقیاس بسیار بزرگتر است.

به خواندن ادامه دهید تا در مورد تأثیر قابل توجه فناوری 5G بر صنعت EMS و نحوه استفاده کارکنان EMS از این فناوری برای بهبود مراقبت کلی از بیمار ، بیشتر بدانید. این

مزایای 5G در مراقبت های بهداشتی

گذشته از برنامه های EMS ، 5G به طور کلی بازی را برای مراقبت های بهداشتی تغییر می دهد. Telehealth و telemedicine ، دو مفهوم مشابه و در عین حال متفاوت ، قادر خواهند بود از مزایای 5G بهره ببرند. در زیر برخی از مزایای 5G است که متخصصان مراقبت های بهداشتی را در مسئولیت های روزانه خود توانمند می کند:

  • به اشتراک گذاری فایل های بزرگ: تصاویر بزرگ اشعه ایکس ، MRI و سی تی اسکن را می توان به راحتی بین پزشکی منتقل کرد …
سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور