استراتژی تأمین استعداد: چگونه می توان کارمندان عالی پیدا کرد

عکس پروفایل Romana Kuts Hacker Noon

@romana_kutsرومانا کوتس

نویسنده و علاقه مندان به فن آوری در زمینه نوآوری ها و فناوری ها می نویسند

اگر می خواهید بهترین استعدادها را به سرعت استخدام کنید ، تأمین نیرو در استخدام بسیار مهم است. به آن اینگونه نگاه کن.

تصور کنید توسعه دهنده اصلی شما به طور شگفت انگیزی اعلام کند که او سیگار را ترک می کند و شما دو هفته فرصت دارید تا یک جایگزین پیدا کنید. به نظر می رسد این وضعیت کابوس است ، اما با یک استراتژی تأمین استعداد کاری ، کار چندان مهمی به نظر نمی رسد ، زیرا ممکن است از قبل یکی دو نامزد را بشناسید و می توانید با آنها تماس بگیرید.

برای کشف اینکه استراتژی تأمین استعداد چیست ، چرا به آن نیاز دارید (یا به عنوان یک استخدام کننده داخلی یا به عنوان یک کارمند آژانس استخدام شغل از راه دور) ، و چگونگی توسعه آن به مطالعه ادامه دهید.

استعدادیابی چیست؟

به بیان ساده ، استعدادیابی فرآیند شناسایی ، مکان یابی ، تحقیق در مورد استخدام های بالقوه و شبکه سازی با آنها است. به ترتیب ، یک استراتژی تأمین استعداد مجموعه ای از ابزارها ، روش ها و اقداماتی است که برای یافتن کاندیداهای مناسب برای استخدام بیشتر استفاده می شود.

برخلاف استخدام ، که در مورد پر کردن موقعیت های خاص است ، تأمین استعداد یک مسیر استراتژیک است که با هدف سازماندهی یک خط ثابت از نامزدهای آینده دار انجام می شود.

شرکتهای کوچک ممکن است این دو مرحله را به افراد مختلف – منبع و استخدام کننده ها واگذار نکنند اما قطعاً بزرگترها باید این کار را انجام دهند. این باعث نجات آنها می شود …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور