احراز هویت بیومتریک – موارد کار ، روش ها و موارد استفاده

تصویر
عکس پروفایل Naresh Kumar Hacker Noon

@نارشکومارنارش کومار

مهندس تبدیل به بازاریاب دیجیتال | علاقه مندان به فن آوری

بیومتریک یک اصطلاح علمی برای خصوصیات جسمی یا رفتاری انسانها. احراز هویت بیومتریک اصطلاحی است که برای محافظت از داده های فعال بیومتریک استفاده می شود. نرم افزار احراز هویت بیومتریک یک مدل داده محور تولید می کند که نماینده یک فرد است. سیستم های امنیتی می توانند با استفاده از آن مدل و اطلاعات بیومتریک جمع آوری شده در هنگام ثبت نام و اثبات ، دسترسی به برنامه ها و سایر خدمات شبکه را تأیید کنند.

از آنجا که یک چالش احراز هویت قدرتمند و رابط کاربری با اصطکاک کم را ترکیبی می کند ، احراز هویت بیومتریک به تدریج تبدیل به یک حالت می شود م componentلفه مشترک استراتژی های احراز هویت چند عاملی برای کاهش تقلب و محافظت در برابر تهدید فزاینده هک کردن.

به عبارت ساده تر ، بیومتریک به هر شکل اندازه گیری و محاسبه بدن اشاره دارد. بر اساس اندازه گیری های بدن شما ، با مقایسه اطلاعات بیومتریک ارائه شده با پایگاه داده بیومتریک ذخیره شده ، احراز هویت بیومتریک تأیید می کند که شما همان چیزی هستید که می گویید هستید.

احراز هویت بیومتریک دو مجموعه داده را با هم مقایسه می کند: مجموعه اول هنگام ثبت نام گرفته می شود و دسته دوم وقتی فرد درخواست دسترسی می کند ، گرفته می شود. اگر دو مجموعه داده تقریباً یکسان باشند ، سیستم تشخیص می دهد که …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور