چه زمانی باید با بچه ها در مورد امنیت آنلاین صحبت کنید؟

امروزه فرزندپروری شامل تربیت کودکانی است که توسط فناوری و گوشی های هوشمند احاطه شده اند. به عنوان یک مادر دو فرزند خردسال، اطمینان از درک ایمنی آنلاین از اولویت های من است. کودکان بیش از هر زمان دیگری وقت خود را صرف تماشای صفحه نمایش و در سنین پایین تر می کنند. یافتن تعادل بین آنلاین و آفلاین، تعیین مرزها و انجام آن مکالمات برای ایجاد یک تجربه آنلاین سالم و ایمن‌تر حیاتی است.

چند کلیک در جهت درست…

در طول دو سال گذشته، ما با والدین در سراسر منطقه آسیا و اقیانوسیه تماس گرفتیم تا ببینیم چگونه آنها با استفاده از فناوری فرزندان خود رفتار می کنند. نتایج نظرسنجی دلگرم کننده است: اکثر والدین (80٪) مطمئن هستند که فرزندشان با هر مشکلی آنلاین به آنها مراجعه می کند و قبلاً در مورد ایمنی آنلاین با آنها صحبت کرده اند (73٪).

ساعت نمایشگر به طور پیوسته در حال افزایش است – و جای تعجب نیست که بیش از 60٪ از والدین اجازه می دهند زمان نمایش را برای بچه ها افزایش دهند، که برای کلاس های آنلاین (52٪)، یادگیری زبان های جدید (33٪) یا حتی خواندن کتاب (31٪) ضروری است. .

اما همه آنها را محاسبه نمی کنند.

علیرغم خوش بینی ها، از هر سه والدین یک نفر هنوز نگران است که فرزندانشان به اندازه کافی در مورد امنیت آنلاین اطلاعات نداشته باشند. ما همچنین دریافتیم که در حالی که کودکان اولین تلفن همراه خود را در سن متوسط ​​10 سالگی دریافت می کنند، والدین تا سن متوسط ​​13 سالگی با آنها در مورد امنیت آنلاین صحبت نمی کنند. آن‌طور که می‌توانستند آگاه باشند، به‌ویژه در سنی که در برابر دام‌ها و عادت‌هایی که ترک کردنشان سخت است، آسیب‌پذیرتر هستند.

هرگز برای یادگیری زود نیست

والدین معتقد بودند که داشتن یک مکالمه گاه به گاه با فرزندشان (42٪) مؤثرترین راه برای درگیر کردن آنها در ایمنی آنلاین است و به دنبال آن قوانینی با استفاده از ویژگی های کنترل والدین (30٪) ایجاد کردند. ما همچنین از والدین در Google در مورد نکات والدین خود سؤال کردیم.