دوشنبه 16 اکتبر 2023
فهرستهای خودرو در Google به نمایندگیهای خودرو اجازه میدهد تا موجودی فروش خود را در جستجوی Google و سایر سطوح Google نشان دهند. در حال حاضر در ایالات متحده و قلمرو ایالات متحده موجود است. امروز، ما یک روش جدید و سادهتر را برای ارائه دادههای موجودی خودرو برای فروش به Google اعلام میکنیم.
اکنون، نمایندگیهای خودرو در هر اندازه میتوانند با استفاده از نشانگذاری فهرست خودرو، واجد شرایط فهرستبندی خودرو در Google باشند. روش خوراک موجود گزینه خوبی برای نمایندگیهای خودرویی است که با ایجاد و نگهداری فایلهای خوراک راحت هستند. استفاده از نشانهگذاری را برای کسانی که هنوز برای لیست خودروها در Google ثبت نام نکردهاند و ترجیح میدهند راهاندازی سادهتر را از طریق نشانهگذاری ترجیح دهند، استفاده کنید.
میتوانید علامتگذاری فهرست خودرو را در صفحات جزئیات خودرو خود پیادهسازی کنید تا اطلاعات اولیه خودرو را همراه با در دسترس بودن آنها ارائه دهید. برای جزئیات بیشتر به مستندات ما مراجعه کنید.
ما همچنین نظارت و اصلاح دادههای ساختاریافته مورد نیاز برای این ویژگی را با استفاده از گزارشها و ابزارهای کنسول جستجو آسانتر میکنیم.
گزارش نتایج غنی در کنسول جستجو
برای کمک به نظارت بر مشکلات نشانهگذاری، ما همچنین شروع به پشتیبانی از دادههای ساختاری فهرست خودرو در یک گزارش جدید Rich در کنسول جستجو میکنیم که موارد معتبر و نامعتبر را برای صفحات دارای دادههای ساختاریافته نشان میدهد.
تست نتایج غنی
همچنین می توانید داده های ساخت یافته خود را با استفاده از Rich Results Test با ارسال URL یک صفحه یا یک قطعه کد آزمایش کنید. با استفاده از این ابزار، میتوانید بدون منتظر ماندن برای بهروزرسانی گزارشهای نتیجه Rich، فوراً معتبر بودن یا نبودن نشانهگذاری خود را تأیید کنید.
امیدواریم این موارد افزوده شده، ارتباط نمایندگیهای خودرو را با مشتریان بالقوه در جستجو آسانتر کند. اگر سؤال یا ابهامی دارید، لطفاً از طریق انجمن مرکزی جستجوی Google یا در اینجا با ما تماس بگیرید توییتر.