Pinterest یکپارچه سازی Shopify را در سراسر جهان گسترش می دهد

ادغام Pinterest با Shopify در سراسر جهان در حال گسترش است و به 1.7 میلیون بازرگان توانایی تبدیل محصولات از فروشگاه تجارت الکترونیکی خود به پین ​​های قابل خرید را می دهد.

برنامه Pinterest Shopify که سال گذشته در ایالات متحده و کانادا راه اندازی شد ، اکنون در 27 کشور دیگر در دسترس است.

برنامه Pinterest برای فروشگاه های Shopify به بازرگانان اجازه می دهد کاتالوگ محصولات خود را بارگذاری کرده و محصولات خود را به پین ​​تبدیل کنند.

سپس کاربران می توانند محصولات برجسته شده در پین های یک تاجر را خریداری کنند بدون اینکه مجبور به ترک Pinterest شوند.

Shopify علاوه بر گسترش برنامه Pinterest خود به کشورهای دیگر ، پشتیبانی از چندین منبع تغذیه محصول و توانایی بازاریابی محصولات از طریق تبلیغات هدفمند مجدد پویا را اضافه می کند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

در اینجا اطلاعات بیشتری در مورد تمام به روزرسانی های اعلام شده در این هفته وجود دارد.

به روزرسانی در برنامه Pinterest Shopify

گسترش به 27 کشور دیگر

Shopify یک برنامه رایگان ارائه می دهد که بازرگانان می توانند با نصب در سایت خود ، کاتالوگ محصولات خود را در Pinterest بارگذاری کنند.

بارگذاری کاتالوگ محصولات در Pinterest به بازرگانان این امکان را می دهد که پین ​​های محصولات قابل خرید را منتشر کنند.

برای همگام سازی کاتالوگ محصول برای 48 بار ممکن است 48 ساعت طول بکشد ، اما پس از آن هر روز به طور خودکار به روز می شود.

استفاده از برنامه Pinterest Shopify پیش از این محدود به بازرگانان آمریکای شمالی بود. اکنون در سراسر جهان در دسترس است.

کشورهایی که برنامه در دسترس است عبارتند از: استرالیا ، اتریش ، بلژیک ، برزیل ، کانادا ، قبرس ، جمهوری چک ، دانمارک ، فنلاند ، فرانسه ، آلمان ، یونان ، مجارستان ، ایرلند ، ایتالیا ، لوکزامبورگ ، مالت ، هلند ، نیوزلند ، نروژ ، لهستان ، پرتغال ، رومانی ، اسلواکی ، اسپانیا ، سوئد ، سوئیس ، انگلستان ، ایالات متحده است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

پشتیبانی از چند تغذیه برای کاتالوگ ها

بازرگانان Shopify اکنون می توانند چندین خوراک محصول را در Pinterest بارگذاری کنند.

Pinterest که قبلاً به یک خوراک محصول محدود می شد ، اکنون به تجار اجازه می دهد تا حداکثر 20 خوراک محصول را بارگذاری کنند.

بازرگانان می توانند داده های محلی خاصی را به خوراک محصولات خود مانند ارز ، زبان و در دسترس بودن محصول اضافه کنند. با این کار امکان بارگذاری یک فید جداگانه برای هر بازاری که ارائه می دهند امکان پذیر است.

تبلیغات هدفمند پویا

بازرگانان Shopify که در Pinterest تبلیغ می کنند اکنون برای اولین بار به تبلیغات هدفمند پویا دسترسی دارند.

تبلیغات هدفمند پویا تبلیغات Pinterest را قادر می سازد تا دوباره با کاربرانی که قبلاً به محصولات خود ابراز علاقه کرده اند درگیر شود.

بازرگانان می توانند محصولات دقیق یا مشابه را برای افرادی که قبلاً با آنها خرید کرده اند یا نوعی علاقه نشان داده اند ، دوباره هدف گذاری کنند.

به منظور استفاده از تبلیغات پویای هدفگذاری مجدد Pinterest ، بازرگانان باید در 7 روز گذشته آستانه حداقل تعداد رویدادهای PageVisit و AddToCart را داشته باشند.

این معیارها توسط Pinterest Tag پیگیری می شود که بازرگانان ملزم به نصب در وب سایت خود هستند.

بیل واتکینز ، رئیس جهانی فروش در بازار متوسط ​​و تجارت کوچک در Pinterest ، در مورد توسعه مشارکت Shopify:

“Pinterest مکانی الهام بخش برای خرید است و ما خوشحالیم که همکاری خود را با Shopify گسترش می دهیم تا به بازرگانان 27 کشور دیگر کمک کند تا حضور خود را در Pinterest در سطح جهانی افزایش دهند. به ویژه مشاغل کوچک و متوسط ​​این امکان را دارند که در Pinterest رونق بگیرند زیرا آنها در ابتدای سفر تصمیم گیری و پر از قصد خرید با مصرف کنندگان در یک فضای مثبت ارتباط برقرار می کنند. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

این به روزرسانی ها اکنون در کشورهای ذکر شده قبلی در دسترس هستند.

منبع: اتاق خبر Pinterest

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور