بازی Pixelated تعاملی خود را به سطح بعدی ببرید

آواتار کاربر

این آموزش ادامه “چگونه یک بازی پیکسلی تعاملی در 30 دقیقه و بدون کدگذاری بسازیم” است. این بار ، ما می خواهیم جلوه های صوتی ، پیمایش دوربین ، پیشخوان سلامت و موارد دیگر را اضافه کنیم.

در مرحله اول ، شما می خواهید دیوار جامد ایجاد شده را بردارید تا بتوانیم سطح را طولانی تر کنیم. این بار ، با افزودن انواع اضافی بلوک و غیر جامد بودن برخی از اشیا ((مانند گل) آزمایش کنید. از گسترش سطح به صورت افقی نترسید.

اطمینان حاصل کنید که یک بلوک اضافه می کنید که بر روی سلامتی بازیکن شما تأثیر منفی می گذارد مانند خوشه هایی که ما داریم.

تنظیم کامپوننت دوربین و بلوک آسیب

بعد ، ما قصد داریم فضای کاری رفتار را برای پخش کننده خود باز کنیم. بلوک دوربین را از منوی اجزا به فضای کار اضافه کنید. م componentلفه دوربین را انتخاب کرده و ویژگی مناسب را افزایش دهید تا جایی که شامل اجزای تازه اضافه شده در سطح شما باشد و سپس روی ok کلیک کنید.

در مرحله بعد ، یک بلوک برخورد را از منوی راه اندازها اضافه کنید و نوع آن را به سنبله ها تغییر دهید. یک بلوک عددی اضافه کنید ، نام آن را صدمه بزنید و مقدار فعلی را روی -1 تنظیم کنید.

نوار سلامت

سپس ، یک بلوک شماره دیگر اضافه کنید ، نام آن را health بگذارید و مقدار فعلی را روی 3 تنظیم کنید. سپس ، برای ایجاد برچسب ها ، دو بلوک برچسب از GUI اضافه می کنیم. به یکی مقدار 3 و دیگری به ارزش “سلامتی”. سپس بلوک ها را مانند تصویر زیر وصل کنید. (فراموش نکنید که …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور