چیزی که یاد گرفتیم
ما متوجه شدیم که راهحلهای مخاطب مبتنی بر علاقه با سیگنالهای حفظ حریم خصوصی در مقایسه با کوکیهای شخص ثالث امیدوارکننده هستند. این آزمایش نشان داد که هنگام استفاده از راهحلهای مخاطب مبتنی بر علاقه (IBA) با سیگنالهای حفظ حریم خصوصی در شبکه نمایش، هزینههای تبلیغکننده Google Display Ads در IBA – به عنوان پروکسی برای مقیاس رسیده – 2 تا 7 درصد در مقایسه با کاهش یافت. به نتایج مبتنی بر کوکی های شخص ثالث. برای تبدیل در هر دلار، به عنوان نماینده ای برای بازگشت سرمایه، کاهش 1-3٪ بود. در نهایت، ما همچنین مشاهده کردیم که نرخ کلیک در 90٪ وضعیت موجود باقی مانده است. و ما عملکرد مشابهی را برای Display & Video 360 مشاهده کردیم.
این آزمایش همچنین نشان می دهد که راه حل های بهینه سازی مبتنی بر هوش مصنوعی می توانند بر عملکرد کمپین تأثیر مثبت بگذارند. برای مثال، کمپینهایی که از استراتژیهای پیشنهادی هدفیابی بهینه یا به حداکثر رساندن تبدیل استفاده میکنند، تحت تأثیر حذف کوکیهای شخص ثالث کمتر قرار گرفتند، که نشان میدهد یادگیری ماشینی میتواند نقش مهمی در ایجاد نتایج داشته باشد.
این نتایج – در عین حال تشویق کننده – نباید به عنوان یک شاخص صریح از عملکرد IBA Google پس از منسوخ شدن کوکی های شخص ثالث در نظر گرفته شوند. آزمایش فعلی اثربخشی خدمت به مخاطبان مبتنی بر علاقه را اندازهگیری میکند. نتایج آزمایشهای آینده از جمله اندازهگیری، بازاریابی مجدد و سایر موارد استفاده ممکن است متفاوت باشد.