DBS، خدمات بانکی Citi’s از سرگیری پس از اختلال در مرکز داده | دانش مرکز داده

(بلومبرگ) — DBS Group Holdings Ltd. و Citigroup Inc. گفتند که تسهیلات بانکی پس از اختلال در روز شنبه (14 اکتبر) که مشتریان را از انجام تراکنش ها در پلتفرم های مختلف باز می داشت، از سر گرفته شده است.

پس از رفع مشکل فنی در مرکز داده Equinix، Inc که توسط وام دهندگان استفاده می شد، خدمات دوباره کار می کنند. خدمات پرداخت در روز شنبه برای چند ساعت قطع بود و مشتریان به ناتوانی در استفاده از کارت خود، دسترسی به تسهیلات بانکی آنلاین یا برداشت نقدی اشاره کردند.

یکی از سخنگویان Equinix گفت: «یک مشکل فنی در یکی از مراکز داده ما در سنگاپور رخ داد که دما را در مرکز داده افزایش داد و بر عملکرد برخی از مشتریان تأثیر گذاشت. مشکل فنی حل شده است و ما با مشتریان آسیب دیده در تماس هستیم.

Equinix گفت که یک بررسی “کامل” انجام خواهد شد.

مقامات پولی سنگاپور اعلام کردند که بعد از ظهر شنبه از این موضوع توسط بانک ها مطلع شده اند.

آخرین اختلال به دنبال تاخیرهایی است که مشتریان DBS در ماه گذشته در پردازش تراکنش‌های یکی از خدمات پرداخت آن تجربه کردند. در ماه مه، مقامات الزامات سرمایه بالاتری را بر DBS، بزرگترین وام دهنده سنگاپور، به دنبال نقص در خدمات آنلاین آن که تنظیم کننده آن را “غیرقابل قبول” خواند، تحمیل کردند.