در Google، ما روی فناوری با اقدامات امنیتی داخلی تمرکز میکنیم: یک رویکرد ایمن به پیش فرض. به عنوان مثال، فیلترهای هرزنامه و سوء استفاده با هوش مصنوعی ما در Gmail و جستجوی Google به مسدود کردن اکثریت قریب به اتفاق ایمیلهای مشکوک و سایتهای هرزنامه قبل از رسیدن به شما کمک میکنند.
فراتر از طراحی محصول در برابر کلاهبرداری، ما می دانیم که ایجاد اینترنت امن تر برای همه یک تلاش جمعی است. افزایش حوادث کلاهبرداری نشان می دهد که ما باید سواد دیجیتال را تقویت کنیم – به ویژه در میان آسیب پذیرترین افراد.
در اینجا چند روش برای همکاری با سیاست گذاران، سازمان های غیردولتی و شرکای جامعه در طرح های ایمنی آنلاین در 12 ماه گذشته در آسیا-اقیانوسیه آورده شده است.
آموزش ایمنی آنلاین
در هند، ما برنامه DigiKavach را برای مبارزه با کلاهبرداری مالی آنلاین در مقیاس، با تجزیه و تحلیل تاکتیک های کلاهبردار و همکاری با کارشناسان صنعت، مانند انجمن Fintech برای توانمندسازی مصرف کنندگان، راه اندازی کردیم. در همین حال، Google.org، بازوی بشردوستانه Google، از بنیاد صلح سایبری با کمک مالی جدید 4 میلیون دلاری برای یک برنامه چهار ساله آگاهیسازی در سراسر کشور و یک مرکز منابع دیجیتال چندزبانه حمایت کرد، که به نزدیک به 40 میلیون نفر کمک میکند. افراد در مورد اطلاعات نادرست یاد می گیرند و از خود محافظت می کنند.
در سنگاپور، ما از Project PRAISE: ابتکاری با RSVP سنگاپور: سازمان داوطلبان ارشد و نیروی پلیس سنگاپور حمایت کردیم. این پروژه داوطلبانی را آموزش میدهد تا از طریق یک سری کارگاههای آموزشی، آگاهی از کلاهبرداری را در میان سالمندان – جمعیتی که به ویژه در برابر حملات سایبری آسیبپذیر هستند – افزایش دهند.
و در هنگ کنگ، ما از برنامه شهروند دیجیتال باهوش تر باشید که توسط شورای خدمات اجتماعی هنگ کنگ اجرا می شود، برای بهبود سواد دیجیتال و آگاهی ایمنی آنلاین دانش آموزان حمایت کردیم. ما نکات عملی را برای ایمن کردن حسابهای آنلاین به اشتراک گذاشتیم: راستیآزمایی ۲ مرحلهای، تجربههای جستجوی ایمنتر با جستجوی ایمن و مرور ایمن، ویژگیهای ضد فیشینگ با هوش مصنوعی در Gmail و Chrome و موارد دیگر.