یوتیوب ابزارهای هوش مصنوعی جدیدی را برای کمک به تبلیغ کنندگان برای دستیابی به مخاطبان معرفی می کند

یوتیوب از راه‌اندازی محصولات تبلیغاتی مبتنی بر هوش مصنوعی (AI) خبر داد که برای کمک به برندها در ارتباط با مخاطبان مرتبط و بهینه‌سازی عملکرد کمپین در پلتفرم طراحی شده‌اند.

پلتفرم اشتراک‌گذاری ویدیو از ابزارهایی مانند Spotlight Moments رونمایی کرد که از هوش مصنوعی برای شناسایی محتوای پرطرفدار در رویدادهای مهم برای فرصت‌های حمایت از برند استفاده می‌کند.

یوتیوب همچنین دسترسی گسترده‌ای به کمپین‌های Video Reach و Video View را فاش کرد که از هوش مصنوعی برای افزایش هدف‌گیری و کارایی تبلیغات استفاده می‌کنند.

این اطلاعیه ها نشان دهنده تاکید فزاینده یوتیوب بر نوآوری هوش مصنوعی در تبلیغات خود است، زیرا به نظر می رسد گزینه های بیشتری برای برندها برای تعامل با بیش از دو میلیارد کاربر ماهانه پلتفرم فراهم کند.

لحظه های کانونی

یکی از تبلیغات جدید Spotlight Moments است که از هوش مصنوعی برای شناسایی محبوب‌ترین و مرتبط‌ترین ویدیوهای YouTube در مورد رویدادهای فرهنگی مهم مانند هالووین یا جام جهانی استفاده می‌کند.

تبلیغ‌کنندگان می‌توانند از یک کانال YouTube با نام تجاری حمایت کنند تا تبلیغات خود را در کنار این محتوای مربوط به رویداد که به‌طور خودکار مدیریت می‌شود، نمایش دهد.

یوتیوب ابزارهای هوش مصنوعی جدیدی را برای کمک به تبلیغ کنندگان برای دستیابی به مخاطبان معرفی می کند

یوتیوب در یک پست وبلاگ می گوید:

Spotlight Moments به برندها سهم بالایی از صدا را در محتوای ویدیویی پیرامون بزرگترین لحظات فرهنگی جهان می دهد.

یوتیوب توضیح داد که فناوری هوش مصنوعی می‌تواند روندها و تعاملات رو به رشد را در مورد رویدادهای کلیدی تشخیص دهد، و به برندها اجازه می‌دهد از این «لحظه‌های پر سر و صدا» که توجه بینندگان زیاد است، استفاده کنند.

گسترش کمپین های دسترسی و مشاهده ویدیو

یوتیوب همچنین در دسترس بودن دو محصول تبلیغاتی دیگر با هوش مصنوعی را اعلام کرد: کمپین های Video Reach و Video View.

این شرکت گفت که آزمایش‌های این قالب‌های جدید نتایج قابل ملاحظه‌ای بهتری نسبت به قرار دادن تبلیغات ویدیویی استاندارد برای تبلیغ‌کنندگان ارائه می‌دهد.

کمپین‌های Video Reach از هوش مصنوعی برای توزیع تبلیغات در بین گزینه‌های تبلیغات ویدیویی چندگانه YouTube – از جمله in-stream، in-feed، و Shorts – برای به حداکثر رساندن دسترسی استفاده می‌کنند. در آزمایش‌ها، تبلیغ‌کنندگان با استفاده از این رویکرد متقابل فرمت، 54 درصد دسترسی بیشتر را با 42 درصد هزینه کمتر مشاهده کردند.

در همین حال، کمپین های Video View از بهینه سازی هوش مصنوعی برای به دست آوردن بازدیدهای ویدیویی مقرون به صرفه تر برای جلب توجه برند استفاده می کنند. یوتیوب گفت که این کمپین‌ها 40 درصد بازدید بیشتری با هزینه هر بازدید 30 درصد کمتر از تبلیغات معمولی در جریان در آزمایش به دست آوردند.

به طور خلاصه

راه اندازی محصولات تبلیغاتی مبتنی بر هوش مصنوعی توسط یوتیوب به برندها راه های جدیدی برای دسترسی و جذب کاربران می دهد.

با استفاده از هوش مصنوعی برای شناسایی گرایش‌ها و بهینه‌سازی کمپین‌ها، تبلیغ‌کنندگان اکنون بهتر می‌توانند مخاطبان مرتبط را در YouTube هدف قرار دهند.


تصویر ویژه: خالکوبی / شاتر استاک

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور