گوگل قوانین جدیدی را برای ارسال کنندگان ایمیل انبوه تعیین می کند

گوگل الزامات جدیدی را برای ارسال کنندگان ایمیل انبوه برای کاهش هرزنامه و ایمن تر کردن صندوق ورودی اعلام کرده است.

سیاست های جدید در فوریه 2024 اعمال می شود و شرکت ها و سازمان هایی را هدف قرار می دهد که حجم زیادی از ایمیل ارسال می کنند.

الزامات جدید بر احراز هویت ایمیل، لغو اشتراک آسان از لیست های پستی و محدودیت در نرخ کلی هرزنامه تمرکز دارد.

در اینجا چیزی است که کسب و کارها و بازاریابان ایمیلی باید در مورد تغییرات بدانند.

دستورات جدید برای ارسال کنندگان ایمیل انبوه

شروع در فوریه 2024، گوگل به فرستندگان نیاز دارد بیش از 5000 ایمیل در روز به صندوق‌های ورودی Gmail برای پیروی از این روش‌ها:

  1. احراز هویت ایمیل: فرستندگان انبوه باید ایمیل های خود را با استفاده از پروتکل های ایجاد شده مانند SPF، DKIM یا DMARC احراز هویت کنند.
  2. لغو اشتراک آسان را فعال کنید: Gmail از فرستندگان انبوه می خواهد که گزینه لغو اشتراک با یک کلیک را در اختیار گیرندگان قرار دهند. تمام درخواست های لغو اشتراک باید ظرف دو روز پردازش شوند.
  3. ایمیل مورد نظر را ارسال کنید: Gmail یک آستانه شفاف نرخ هرزنامه را اعمال می کند که فرستندگان باید در زیر آن باقی بمانند.

گوگل معتقد است که این اقدامات “تنظیم” بهداشت اولیه ایمیل را نشان می دهد، و خاطرنشان می کند که بسیاری از فرستندگان معتبر قبلاً از این شیوه ها پیروی می کنند.

گوگل قصد دارد در ماه‌های منتهی به اجرا، راهنمایی‌های اجرایی را برای کسانی که به کمک نیاز دارند ارائه کند.

تاثیر بر بازاریابی ایمیلی و سئو

این تغییرات بر نیاز فوری به احراز هویت ایمیل ها با استفاده از استانداردهای تعیین شده تاکید می کند.

علاوه بر این، شما باید زیر یک آستانه نرخ هرزنامه روشن باقی بمانید و یک راه آسان برای لغو اشتراک برای گیرندگان فراهم کنید.

اگر یک لیست ایمیل با بیش از 5000 گیرنده دارید، باید با این الزامات جدید آشنا شوید و اقدامات لازم را برای برآورده کردن آنها قبل از فوریه انجام دهید.

چند نکته برای سازگار ماندن عبارتند از:

  • استفاده از یک ارائه دهنده خدمات ایمیل معتبر
  • تمیز نگه داشتن لیست ایمیل
  • بخش بندی لیست ها برای ایمیل های هدفمندتر
  • شخصی سازی بیشتر ایمیل ها

اگر لیست ایمیل شما کمتر از 5000 گیرنده باشد، پیروی از این روش ها همچنان توصیه می شود.

با نگاه به آینده

در حالی که تمامی مشکلات امنیتی ایمیل را حل نمی کند، این سیستم های دفاعی جدید جیمیل باید اسپم و سوء استفاده را کاهش دهد.

علاوه بر این، الزامات از استانداردهای اینترنت باز پیروی می کنند، به این معنی که مزایا به ارائه دهندگان ایمیل های مختلف گسترش می یابد.

اتخاذ شیوه‌های مورد نیاز تضمین می‌کند که با تکامل بازاریابی ایمیلی به پیشرفت خود ادامه دهید.


تصویر ویژه: T. Schneider/Shutterstock

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور