گوگل در حال بررسی گزارش‌های کاهش ترافیک پس از به‌روزرسانی، باگ را کشف کنید

به روز رسانی های اصلی گوگل اغلب منجر به افزایش یا کاهش ترافیک برای برخی وب سایت ها شده است.

با این حال، پس از آخرین به‌روزرسانی‌ها و باگ‌های احتمالی در Discover، ناشران متوجه کاهش بی‌سابقه در ترافیک وب‌سایت و دیده شدن در جستجوی Google شده‌اند.

گزارش‌های منابع مختلف نشان می‌دهد که این تغییرات منجر به عواقب چشمگیری شده است، به طوری که برخی از سایت‌ها کاهش شدید کلیک‌ها را تجربه می‌کنند، حتی یک شبه از میلیون‌ها نفر به صفر می‌رسند.

Lily Ray آمار هشدار دهنده ای را در 17 نوامبر به اشتراک گذاشت و فاش کرد که بسیاری از ناشران شاهد کاهش شدید ترافیک خود در کمتر از سه ماه هستند.

این فقط یک مورد کاهش دید در ویژگی Discover Google و داستان‌های برتر نیست، که نشان‌دهنده تأثیر گسترده‌تر در پلتفرم‌های ارائه محتوای Google است.

صاحبان وب سایت احساس ناامیدی و سرخوردگی را تکرار کردند.

پس از سال‌ها کار سخت و فداکاری، بسیاری از وب‌سایت‌ها با شکست قابل توجهی مواجه شدند و ابتدا از Google News و بعداً از Discovery ناپدید شدند.

ناگهانی این تغییر ماهیت فرار استراتژی محتوای دیجیتال در پی این به روز رسانی های اصلی را برجسته می کند.

Google SearchLiaison در پاسخ به نگرانی‌های فزاینده، تمایل خود را برای بررسی سایت‌های به اشتراک گذاشته شده توسط ناشران اعلام کرد.

با این حال، آن‌ها تصریح کردند که به‌روزرسانی‌های اخیر و باگ شناسایی کشف‌شده، که از آن زمان برطرف شده است، بخشی از پیشرفت‌های گسترده‌تر سیستم است.

ما قبلاً یک اشکال Discover پیدا کردیم که اصلاح شد. ممکن است باگ دیگری پیدا کنیم. از طرف دیگر، ممکن است راه‌هایی برای تنظیم بهتر سیستم‌هایمان پیدا کنیم. اما هیچ یک از اینها تضمین نمی کند که یک سایت ممکن است به سطح گذشته بازگردد.

این تغییرات برای هدف قرار دادن یا اصلاح مشکلات در وب سایت های خاص طراحی نشده اند.

این بیانیه بر پیچیدگی و ماهیت اغلب مبهم به‌روزرسانی‌های الگوریتم Google تأکید می‌کند و بسیاری از ناشران را در مورد نحوه سازگاری یا بازیابی در تاریکی قرار می‌دهد.

گزارش‌های کاهش ترافیک به دلیل به‌روزرسانی‌ها و باگ‌ها، یادآور ماهیت ناپایدار دنیای بازاریابی دیجیتال است.


تصویر ویژه: Chay_Tee/Shutterstock

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور