گوگل تهدیدات هوش مصنوعی برای تولید محتوای انسانی را نادیده می گیرد

در قسمت اخیر پادکست Search Off The Record گوگل، میزبان مارتین اسپلیت، گری ایلیس و جان مولر از تیم روابط جستجوی گوگل درباره نقش هوش مصنوعی در تولید محتوا بحث می کنند.

آن‌ها هوش مصنوعی را چیزی می‌دانند که می‌تواند خلاقیت انسان را تقویت و تکمیل کند، نه چیزی که خالقان انسان را منسوخ می‌کند.

در طول پادکست، میزبانان نظرات روشنگری در مورد استفاده مسئولانه از هوش مصنوعی برای ایجاد ایده ها و افزایش کارایی ارائه می دهند.

با پیشرفت‌های سریع فناوری، دیدگاه‌هایی مانند دیدگاه گوگل به ما یادآوری می‌کنند که هوش مصنوعی را به‌عنوان کمکی برای خالقان انسان به‌جای جایگزینی بیش‌ازحد تبلیغاتی در نظر بگیریم.

هوش مصنوعی: یک ابزار مفید، نه جایگزینی بیش از حد

بحث در حدود 21 دقیقه شروع شد و تیم در مورد امکان تسلط هوش مصنوعی بر توانایی های خلاقانه انسان ابراز تردید و بی اعتمادی کرد.

همانطور که اسپلیت اشاره می کند:

“هوش مصنوعی برای چیزهای خاص عالی است و برای چیزهای دیگر مزخرف است. این یک ابزار است مانند هر چیز دیگری. من احساس می کنم این یک چیز بیش از حد ارزیابی شده است.»

سپس بحث به سمت فناوری رفت که از پتانسیل کامل خود استفاده نشده بود. در یک نظر خنده دار، آنها به شوخی ایده پست گذاشتن در گوگل پلاس را کنار گذاشتند و گفتند 20 سال پیش این پیشنهاد عالی بود. این به طرز طنز آمیزی بر سرعت تکامل فناوری تاکید کرد.

هوش مصنوعی: پادزهری برای بلاک نویسنده؟

تیم روابط جستجوی گوگل دیدگاه منحصر به فردی در رابطه با نقش هوش مصنوعی در تولید محتوا دارد.

آنها بر این باورند که ابزارهای هوش مصنوعی می‌توانند برای نویسندگانی که با محدودیت‌های نویسنده دست و پنجه نرم می‌کنند یا با ضرب‌الاجل‌های فوری مواجه هستند، مفید باشد. برای مثال، هوش مصنوعی می‌تواند چارچوب‌هایی را ارائه دهد و برای تسریع فرآیند نوشتن، عبارت‌بندی و تغییرات را توصیه کند.

ایلیز می گوید:

ابزارهای مولد هوش مصنوعی چندان بد نیستند. این نحوه استفاده از آن است که بارها مشکل دارد. زمانی که برای مثال، بلوک نویسنده دارید و می‌خواهید صفحه‌ای را خیلی سریع منتشر کنید، می‌تواند فوق‌العاده مفید باشد.»

به عبارت دیگر، تیم گوگل هوش مصنوعی را ابزاری برای برانگیختن ایده‌های خلاقانه می‌داند تا چیزی که بتواند جایگزین خلاقیت انسان شود. آنها به صحبت بیشتر در مورد هوش مصنوعی در برنامه آینده اشاره کردند.

کلام پایانی

این بحث در آخرین قسمت پادکست Search Off The Record دیدگاه جدیدی را در مورد هوش مصنوعی در تولید محتوا ارائه می دهد.

به جای اینکه هوش مصنوعی را تهدیدی برای خلاقیت انسان بداند، گوگل پیشنهاد می‌کند به آن به عنوان ابزاری مفید نزدیک شود. با مردم.

از آنجایی که فناوری به سرعت تغییر می کند، مهم است که از هوش مصنوعی مسئولانه استفاده کنید – برای بهبود خلاقیت انسان به جای جایگزین کردن آن.


تصویر ویژه: Stock-Asso/Shutterstock

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور