همکاری Witcher 3 با Netflix گامی در جهت درست برای CDPR است

تصویر
عکس پروفایل ظهر جفری هریس هکر

@84جفری هریس

روزنامه نگار سرگرمی مستقر در LA و 411 میزبان Podcast مصاحبه های کشتی.

من معتقدم که جامعه بازی ها کم فروشی دارند که Netflix با CD Projekt RED برای اقتباس های متناسب خود از The Witcher همکاری می کند. در حالی که The Witcher از یک مجموعه کتاب تخیلی تاریک ساخته شده توسط Andrzej Sapkowski اقتباس شده و اقتباس شده است ، یک نبوغ لازم نیست که بفهمد دلیل اصلی ساخت سریال Netflix در وهله اول به دلیل محبوبیت و موفقیت سری بازیهای موفق و برنده جایزه CDPR.

The Witcher 3: Wild Hunt اولین بار در سال 2015 اکران شد. و با این وجود ، از آن زمان ، RPG تک نفره و مبتنی بر روایت همچنان یک کلاسیک ماندگار است. در حقیقت ، پس از سقوط فصل اول سریال تلویزیونی Live-action جدید Netflix در دسامبر سال 2019 ، گزارش ها شروع به افزایش فروش 500 درصدی The Witcher 3 کردند. این یک بازی بود که تقریباً پنج سال قبل منتشر شده بود و تمام محتوای آن در بازار بود. و این بازی در حال حاضر یک موفقیت بزرگ بود که میلیون ها نسخه از آن را در سراسر جهان فروخته بود.

واضح است که در اینجا فرصت همکاری برای هر دو طرف فراهم شده بود. این کار با اعلامیه اخیر WitcherCon آغاز شد. Netflix و CDPR در واقع با هم همکاری می کنند تا یک مجازی آنلاین و …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور