نحوه پیوند دادن یک وب سایت میزبان شخص ثالث با استفاده از خدمات Cloudflare

عکس پروفایل نویسنده

@بوجپورششی بوشن رای

مشاور استراتژی دیجیتال ، معمار سازمانی

هنگام خرید نام دامنه از یک ثبت کننده (به عنوان مثال GoDaddy) برای میزبانی وب سایت ، احتمال اینکه از خدمات میزبانی منطقه DNS آنها نیز استفاده کنید بسیار زیاد است. با این حال ، یک وب سایت امن به یک گواهی SSL نیاز دارد که رایگان نیست. بنابراین ، برخی از افراد با استفاده از خدمات Cloudflare SSL رایگان همراه با خدمات DNS خود دریافت می کنند.

ممکن است دلایل زیادی برای انتخاب Cloudflare به عنوان ارائه دهنده خدمات ترجیحی DNS خود داشته باشید ، اما خیلی زود متوجه می شوید که به دلیل برخی تنظیمات نادرست ، شروع به طرح چالش های جدید کرده است. در واقع ، هیچ مشکلی در سمت Cloudflare وجود ندارد. این فقط به دلیل کمبود درک و اسناد کافی برای کاربران تازه کار است.

یک سناریو را تصور کنید که در یک برنامه تحت وب که توسط شخص ثالث میزبانی می شود مشترک شوید (به عنوان مثال Okta ، Zoho). این بدان معناست که شما دسترسی مستقیم به نمونه وب سرور آنها ندارید. شما تصور می کنید که یک تنظیم ساده ضبط CNAME در تنظیمات DNS Cloudflare برای شروع سرویس دهی به وب سایت شما کافی است. این طور مستقیم نیست.

در مرحله اول ، باید بدانید که Cloudflare از یک سرور پراکسی HTTP استفاده می کند (یعنی نوعی از کارگزار وب) که دو طرف برای مدیریت دارد. به عنوان یک پروکسی وب ، …