مزایای AR در آموزش و پرورش: مقدمه ای مختصر برای افراد ناآگاه

عکس پروفایل نویسنده

@paulinejensenگروه تخصصی مقاله

ما محصلانی را در اختیار دانشجویان قرار می دهیم که در دستیابی به بهترین نتایج علمی به آنها کمک کند.

با شیوع همه گیر خود به خود ویروس کرونا ، هر مدرسه ، دانشکده و دانشگاه مجبور شد رویکردهای یادگیری خود را تغییر دهد. بدون شک پایان تحصیل به هیچ وجه انتخاب درستی نیست.

برخی از اساتید تصمیم گرفتند که به روش های سنتی تدریس پایبند باشند و ادعا کنند که رویکردها و برنامه های ابتکاری به اندازه کافی توسعه نیافته اند. دیگران نیز به نوبه خود آن را امتحان کرده اند و اکنون وضعیت بهتری دارند.

با استفاده از واقعیت افزوده (به اختصار AR) در آموزش ، مربیان از توانایی چشمگیر این تجربه تعاملی رونمایی کرده اند. و در حالی که بسیاری از معلمین مانع استفاده از AR می شوند ، امیدوارند که وقتی اوضاع کاهش می یابد ، به آموزش سنتی برگردند ، دیگران روزانه آن را به کار می گیرند و نمی خواهند به آموزش سنتی قبل از تخمدان برگردند. این پست سودمندی واقعیت افزوده را نشان می دهد و پاسخ می دهد که چرا باید در فرایند یادگیری اجرا شود.

واقعیت افزوده در آموزش چیست

واقعیت افزوده فرد را قادر می سازد تا اجزای دیجیتالی ، نمادها و اشیا la لایه لایه را روی تصاویر دنیای واقعی مشاهده کند ، که اغلب با استفاده از دوربین های گوشی های هوشمند انجام می شود. برای اینکه خاص تر باشیم ، می توانید نقاشی دیواری خاصی را مشاهده کنید که هنگام مشاهده آن از طریق …