بحث در مورد اعتبارسنجی محصول و تحقیقات ، بحث های بسیار خوبی را در جامعه و در ترم برانگیخته است.
سخت گیری در مورد تعریف و استفاده از اعتبار سنجی در محصول چیزی است که اخیراً با جلب جذابیت و کاربرد محبوب این عبارت برای من مطرح شده است. با توجه به محبوبیت اعتبار سنجی ، داشتن یک درک مشترک برای موفقیت در تیم ها ضروری است. همچنین ضروری می شود زیرا به شما کمک می کند عملکرد بهتری داشته باشید و موفقیت کاری را که انجام می دهید بهبود بخشد.
من حتی شخصاً استفاده از این کلمه را تغییر داده ام. به عنوان مثال ، من با استفاده خودم از کلمه “اعتبار سنجی” در مقاله خود ، 6 مرحله اعتبار سنجی JTBD با نظرسنجی ، مخالفم. اگر بخواهم دوباره آن را بنویسم ، عنوان 6 مرحله را برای تحقیق در مورد JTBDs با نظرسنجی عنوان می کنم ، زیرا شما نمی توانید از طریق نظرسنجی تعامل با محصول خود را مشاهده کنید (بعداً در مورد این اطلاعات بیشتر)
برای ادامه بحث و کمک به سفت کردن معنی اعتبار محصول ، لیستی از سوالات یا اظهارات مربوط به اعتبار محصول را (یا نه) را که از پست اولیه ای که درباره اعتبار محصول نوشتم ، تهیه کردم. من فکر خودم را به خاطر آوردن …