در مورد عدم تمرکز ، Crypto و Blockchain با COO Bohdan Prylepa

عکس پروفایل نویسنده

@سرگنکوفآندره سرگنکوف

تحلیلگر ارز رمزنگاری شده. بنیانگذار و ویراستار در btcpeers.com

این یک سال چشمگیر برای ارزهای رمزپایه بوده است. از بیت کوین تا اوایل ژانویه 2021 تا 41.9 هزار دلار ، تا افزایش اتریوم به بالاترین سطح خود در ژانویه 2018 و رسیدن کاردانو به بالاترین سطح سه ساله ، سرمایه گذاران خوش بین هستند.

تأثیر تنظیم کننده ها نیز احساس می شود. قیمت های Ripple (XRP) ممکن است در حال بهبود باشند. با این حال ، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) ادعا می کند که پول بومی XRPL ، XRP ، یک اوراق بهادار است. Ripple ، یک شرکت انتفاعی ، با توضیح اینکه این یک ابزار دقیقاً مانند ETH و BTC است ، قول می دهد که مقابله کند.

مسلماً ارز رمزپایه به عنوان یک کلاس دارایی جدید از یک فناوری در حال ظهور ، بلاکچین استفاده می کند. حوزه در حال حاضر میلیاردها دلار به بازار عرضه می کند و موسسات علاقه مند هستند. با این وجود ، کارهای ویژه دیگری باید انجام شود ، به خصوص در مورد تصویب اجماع ، تمرکززدایی و کارایی.

Bohdan Prylepa مدیر عامل (COO) و بنیانگذار Prof-it Blockchain Ltd. در مصاحبه امروز ، ما ذهن Bohdan را انتخاب خواهیم کرد و نظر او را در مورد رمزنگاری ، عدم تمرکز و تأثیر تنظیم در الگوریتم های اجماع دریافت خواهیم کرد. ما همچنین به Ethereum ، DeFi و آینده بلاکچین خواهیم پرداخت.

یک سال جدید ، یک عصر جدید ، بیت کوین با بیش از 30 هزار دلار؟ شما چه می کنید …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور