درآمد منفعل و کشاورزی: ​​عملکرد جدید برای سال 2021

عکس پروفایل نویسنده

@ks.shilovکریل

توسعه دهنده و نویسنده علاقه مند به بلاکچین. تلگرام من: ksshilov

تولید محصول می تواند بسیار سودآور باشد ، اما همچنین بسیار خطرناک است. سطح ضرر ناگهانی می تواند برخی از کاربران را ناامید کند. حتی با افزایش اشتیاق ، احتمال انتظار برای ضرر ناگهانی یا آربیتراژ تهاجمی خطری است که همه دارندگان رمزنگاری آمادگی آن را ندارند.

با این وجود مدل صحیح توکنومیک می تواند در ایجاد ثبات توزیع ثروت موثر باشد. تولید محصول سریعتر و پرخطرترین نسخه شرط بندی است. اما مفهوم درآمد منفعل ممکن است به جذابیت توکن هایی که باید در استخرهای نقدینگی گنجانده شود ، بیفزاید. ما چندین پروژه با توکنومیک برجسته را بررسی کردیم ، که سعی در دستیابی به ثبات بهتر دارند و در عین حال فرصت هایی برای تولید محصول دارند.

در حال حاضر ، چندین پروژه خود را به سیستم عاملهای بزرگ الگوریتمی سازنده بازار مانند Uniswap متصل می کنند. اما برخی از پروژه های مبتنی بر رمز تلاش خواهند کرد تا از بسیاری از دارایی های ایجاد شده با هدف تنها تولید ساده محصول متمایز شوند.

Wanchain DeFi

Wanchain یکی از نشانه های قدیمی بود که در اواخر سال 2017 توسط یک جمع آوری کمک مالی ICO تأمین می شد. قیمت بازار WAN به شدت تحت تأثیر هیاهوی تبلیغاتی و سقوط اواخر سال 2017 قرار گرفت و بیش از 90٪ ارزش خود را از دست داد.

با این حال ، توکن پا افتاده بود و …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور