تفکیک قانون کاهش تورم: مرکز داده شما چگونه سود می برد | دانش مرکز داده

خبر خوب: چندین مؤلفه قانون کاهش تورم (IRA) نه تنها می تواند پایداری مرکز داده را بهبود بخشد، بلکه به صرفه جویی مستقیم و غیرمستقیم از طریق اعتبارات مالیاتی به شما و سایر اپراتورهای مرکز داده شما کمک می کند.

در اینجا خلاصه ای سریع آورده شده است:

پول نقد برای کاهش و جذب انتشار کربن اکنون برای مراکز داده ای که مایل به سرمایه گذاری در تجهیزات لازم هستند واقعی است.

هزینه انرژی کمتر به دلیل سرمایه گذاری شرکت های برق در پروژه های انرژی تجدیدپذیر بیشتر.

زمان بیشتر برای برنامه ریزی تلاش‌های شما برای انرژی‌های تجدیدپذیر در حالی که فرامقیاس‌کننده‌ها، مانند مایکروسافت و فیس‌بوک، مفاهیمی مانند مرکز داده خودکار، منجر به حذف اصطکاک با تامین انرژی و کنترل بیشتر بر تولید انرژی می شود. این به نوبه خود منجر به انعطاف پذیری بیشتر در هنگام کوچک کردن عملیات مرکز داده شما می شود.

اعتبارات مالیاتی به پول نقد تبدیل می شود و تلاش های پایداری مرکز داده شما را تقویت می کند

IRA بخشی از کد مالیاتی را در ایالات متحده اصلاح کرد و مزایای قابل توجهی برای بخش ارائه کرد 45Q از کد درآمد داخلی (IRC). به اختصار:

گزینه پرداخت مستقیم به اپراتورهای مرکز داده اجازه می دهد تا اعتبار مالیاتی را به صورت نقدی دریافت کنند به جای استفاده از مزایای مالی برای به تعویق انداختن صورت حساب های مالیاتی آتی.

تدارک فروش اعتباری به مراکز داده اجازه می دهد تا در تجهیزاتی سرمایه گذاری کنند که کربن را کاهش و/یا جدا می کند اساساً اعتبارات خود را در ازای نقدی به سایر سازمان ها بفروشند.

مراقب باشید، اگر می‌خواهید به این مزایا و سایر مزایا تحت بخش 45Q دسترسی داشته باشید، باید مطمئن شوید که تجهیزات کاهش یا جداسازی کربنی که خریداری می‌کنید در تاریخ 31 دسامبر 2022 یا پس از آن وارد خدمت می‌شوند.

مزایای دیگر عبارتند از:

– پرداخت بیشتر برای تلاش‌های کاهش/جذب کربن; این افزایش در برخی موارد از 50 دلار به 85 دلار به ازای هر متریک تن کربن است.

جایزه: کاهش مستقیم کربن هوا به کار مرکز داده شما 185 دلار در هر تن متریک می دهد.

– زمان بیشتر برای برنامه ریزی برای پروژه های کاهش کربن. مهلت واجد شرایط بودن برای اعتبارات مالیاتی کاهش کربن از 31 دسامبر 2025 به 31 دسامبر 2032 به تعویق افتاد.

– آستانه های پایین تر برای دسترسی به اعتبارات مالیاتی. اکنون، اگر مرکز داده شما از فناوری جذب مستقیم برای جذب حداقل 1000 تن کربن استفاده می کند، تسهیلات شما واجد شرایط دریافت اعتبار مالیاتی 45Q است (از 100000 تن متریک در ساختار مالیاتی سابق).

چندین مقررات دیگر وجود دارد و شرکت حقوقی مالیاتی جونز دی دارای یک خلاصه جامع در اینجا.

مایکروسافت کربن زدایی را آزمایش می کند تا مجبور نباشید

مایکروسافتبه عنوان مثال – که متعهد شد یک میلیارد دلار برای یک صندوق سرمایه گذاری در آب و هوا هزینه کند – یک قرارداد 10 ساله با Climeworks در مورد ترسیب کربن امضا کرد، اما هیچ یک از این شرکت ها اظهار نظر نکردند.

علاوه بر این، بیش از 160 اپراتور مرکز داده از جمله AWS، Google و Microsoft تشکیل شده اند ماسون های زیرساخت (iMasons)، متعهد به کاهش کربن در زیرساخت های دیجیتال است. جف املچاک، مدیر اجرایی، گفت: «تسریع فناوری‌های جذب کربن از نظر اقتصادی بسیار چالش برانگیز بوده است. “این می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند.” او گفت، در حالی که مراکز داده می توانند چنین پروژه هایی را تامین کنند، آنها به احتمال زیاد در سایت های تولید برق اتفاق می افتند تا در خود مراکز داده.

بر اساس گزارش پاییز استانیش، تحلیلگر اصلی گارتنر، مراکز داده بین 1.1 تا 1.4 درصد از کل انتشار گازهای گلخانه ای را مصرف می کنند.

در حالی که یک مطالعه McKinsey & Co نشان داد دستگاه های کاربر نهایی در واقع انتشار دهنده کربن بیشتری نسبت به مراکز داده بودند، در شرق اورگان، مراکز داده که عمدتا توسط آمازون اداره می شوند، گفته می شود که مسئول یک افزایش ۵۴۳ درصدی انتشار کربن در هر مگاوات ساعت از سال 2010 در Umatilla Electric. این شرکت به سیاتل تایمز گفت که ترکیب انرژی آن بسیار کثیف‌تر است، زیرا تقاضای برق اکنون بسیار بیشتر از تخصیص فدرال برای انرژی آبی پاک است.

این قانون تاریخی آب و هوا به کشور کمک می کند تا با این چالش مقابله کند، انعطاف پذیری انرژی ایجاد کند و صنایع فردا را تقویت کند کیت برانت، مدیر ارشد پایداری گوگل، در یک پست وبلاگی اهداف انرژی پاک خود را تکرار کرد، اگرچه او به طور خاص توضیح نداد که چگونه IRA می تواند کمک کند.

به همین ترتیب، سخنگوی این شرکت در پیامی ایمیلی گفت: “ما هنوز در حال ارزیابی جنبه های این لایحه و نحوه اعمال آن در مراکز داده مایکروسافت هستیم.”

بدون خورشید، بدون باد، بدون مشکل – با ذخیره باتری انرژی های تجدید پذیر

یکی از مزایای IRA به شرکت‌های برق مشوق‌های مالیاتی برای ساخت پروژه‌های انرژی تجدیدپذیر ارائه می‌کند که می‌تواند منجر به کاهش هزینه‌های برق شود.

استانیش گفت که ویژگی‌های اعتبارات مالیاتی پیچیده است، اما آنها می‌توانند برای سازمان‌هایی که قبلاً به انرژی پاک اهمیت نمی‌دادند یا زیاد به آن فکر نکرده بودند، تفاوت ایجاد کند. او گفت: «آنچه که قرار است انجام شود ایجاد انگیزه برای افرادی است که انرژی‌های تجدیدپذیر را تولید می‌کنند تا افراد بیشتری بتوانند مشارکت کنند و ظرفیت‌ها در سطح جهانی ایجاد شود.»

طبق گزارش ژوئن 2022 Cirrus Nexus، جدا از صرفه جویی در پول، افزایش تولید انرژی تجدیدپذیر می تواند شدت کربن را در بخش هایی از ایالات متحده بهبود بخشد. تمیزترین مناطق مرکز داده. در این گزارش آمده است: «غرب میانه دائماً کثیف بود، زیرا دو منبع اصلی تولید انرژی آن زغال سنگ (39 درصد) و گاز طبیعی (36 درصد) بودند، در مقایسه با انرژی برق آبی در شمال غربی و انرژی خورشیدی در کالیفرنیا.

IRA همچنین شامل اعتبار مالیاتی برای پروژه‌های باتری می‌شود که می‌تواند مشکل قدیمی را حل کند که وقتی خورشید نمی‌تابد و باد نمی‌وزد، چه باید کرد، و همچنین راه‌حلی پایدارتر برق پشتیبان برای مراکز داده ارائه می‌کند. کریس نوبل، مدیر عامل Cirrus Nexus گفت: نسبت به دیزل ژنراتورها. “انتظار می رود IRA تا سال 2030 به ساخت 2300 نیروگاه باتری در مقیاس شبکه منجر شود. این به کاهش انتشار کربن با ذخیره انرژی های تجدیدپذیر در زمان اوج تولید کمک می کند.

فیس‌بوک عملیات‌های مرکز داده خودکار را آزمایش می‌کند تا شما مجبور نباشید

استانیش گفت، یکی از راه‌هایی که می‌تواند مستقیماً برای اپراتورهای مرکز داده به نفع خود باشد، تولید انرژی تجدیدپذیر خود است، مانند تأسیسات خورشیدی یا بادی در محل، عمدتاً توسط مقیاس‌کننده‌های بزرگ. او گفت: “برای بسیاری از سازمان ها که آنقدر بزرگ نیستند و تحت نظارت عمومی نیستند، انگیزه زیادی ندارند و این یک سرمایه گذاری هنگفت است.”

به عنوان مثال، در آیداهو – جایی که متا یک مرکز داده را اعلام کرد در اوایل سال جاری، اولین شرکت برق در ایالت آیداهو پاور پیشنهادی را به کمیسیون خدمات عمومی در دسامبر 2021 ارائه کرد تا به مشتریان اجازه دهد برق پاک تولید کنند و آن را در شبکه یکپارچه کنند، از جمله با ساخت تاسیسات.

چون هنوز معلق است،براد باولین، متخصص ارتباطات آیداهو پاور گفت: هنوز خیلی زود است که بگوییم اگر به شکل فعلی یا تغییر یافته اجرا شود، باعث افزایش علاقه مراکز داده – یا سایرین – که علاقه مند به توسعه منابع تجدیدپذیر برای جبران مصرف انرژی خود هستند، خواهد بود. اگرچه او اشاره کرد که این شرکت در حال ساخت یک پروژه خورشیدی 40 مگاواتی با مشارکت سازنده تراشه Micron است. یکی از نمایندگان متا از اظهار نظر در مورد این پروژه خودداری کرد.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور